Deze kans heb ik gepakt toen ik voor mijn opleiding een ondernemingsplan moest schrijven. Ik was al die jaren op de hoogte gebleven van de trouw trends in Amerika. En nu voor deze opdracht voor school zag ik een kans! Na een jaar hard werken is het zover ThePerfectWedding is online! Ik heb er heel veel zin in om hier een geweldige site van te maken en hier hard voor te werken! Dagelijks blijf ik op de hoogte van trends zowel in Amerika als in Nederland. Daarnaast heb ik gepland om in april het amerikaans certificaat WeddingAdvisor te behalen in New York!
Jeeh, je hebt al heel wat bereikt. Je site is prachtig en heel overzichtelijk!
En nu moet ik mezelf natuurlijk ook voorstellen

Ik ben Karin en volgend jaar (29-04-2011) ga ik trouwen. Mijn vriend heeft me al vrij
snel na de start van onze relatie gevraagd, maar wij kennen elkaar al veel langer. Voor vrienden en familie was het dan ook totaal geen verrassing. Hij heeft me heel romantisch gevraagd op een perfecte dag.
Een leuk, maar lang verhaal. In het kort kom het er op neer dat alles die avond klopte. (de werkdag was leuk, lekker eten en drinken, goed weer, ons humeur, voor de grap die avond een galajurk aangetrokken *echt waar

* en ga zo maar door)
Wij willen graag op de Bahama's trouwen, omdat we veel reizen, uiteindelijk (weer) in de Caribean willen gaan wonen, we elkaar in het buitenland hebben leren kennen en stiekem ook omdat we het feest graag klein en intiem willen houden. Gelukkig vinden de meeste mensen het om ons heen ook heel goed bij ons passen.
Waarom deze nickname zouden jullie je kunnen afvragen.
Al vanaf dat ik klein was riep ik dat ik nooit wilde trouwen. En ondanks dat iedereen er op zat te wachten toen mijn vriend en ik bij elkaar kwamen, zag ik het zelf nog steeds nooit gebeuren. Mijn vriend 'besliste' anders hahaha! Op dit moment heb ik nog steeds niet het gevoel dat ik het nodig vind, maar ik vind het wel steeds leuker worden. Ik hoop ook dat met het rondneuzen en meepraten op dit forum het besef wat aanwakkert.
Ik hoop dat het zo voldoende is, en anders komt het in mijn posts vanzelf vast aan bod.
Vragen staat natuurlijk vrij