Ik heb vooraf telefonisch contact gezocht met het verkooppunt, zodat ik meer informatie kon vragen betreft de broekjes met lange pijpen en het niet oprollen van de pijpen. Aan de hand hiervan een keuze gemaakt en inderdaad de pijpjes bleven goed zitten. Ik vond het wel erg prijzi...g en jammer dat het niet in de wasmachine kan. Tegelijkertijd was ik erg blij dat ik eindelijk ondergoed had gevonden wat voor mij comfortabel was en niet teveel corrigerend (wel een beetje, maar daar kon ik mee leven).
Lees meer
Verberg
Mabel
2
ervaringen
op 12 september 2021
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Hele mooie bruids lingerie. Wel aan de prijzige kant maar daar heb je goede kwaliteit voor