Mike & Evita
3 ervaringen
15 juni 2026
- Informatievoorziening:
-
- Communicatie:
-
- Behulpzaamheid:
-
- Flexibiliteit:
-
- Begreep onze wensen:
-
- Prijs & kwaliteit:
-
In september 2024 waren wij direct enthousiast over Kayphoto4u, na een ontmoeting op de Schaffelaar. We voelde bij elk boek dat ze lieten zien dat ieder een eigen verhaal vertelt en dit prachtig tot leven kwam. In het proces tot de bruiloft konden we altijd bij hun terecht. We waren eensgestemd over de visie op een fysiek en tastbaar eindproduct. Een trouwalbum!
Zij luisteren en leven zich helemaal in. Door hun liefdevolle betrokkenheid voelde wij ons helemaal op ons gemak. 17 oktober 2025 was onze dag! Tijdens de dag voelde onze gasten diezelfde betrokkenheid en rust.
Na de bruiloft kregen we vrijwel direct een aantal proeffoto’s. Hierna was het 12 weken wachten tot het onvoorstelbare mooie eindresultaat. Een goede balans tussen creatief, speels, grappig en natuurlijk serieus. Helemaal afgestemd op wie wij zijn!
Daarna hebben zij er een prachtig trouwalbum van gemaakt waar ons verhaal nog meer tot leven kwam.
We hadden ons geen betere fotografen kunnen wensen!
Dankjulliewel,
Liefs, Mike & Evita