Ervaringen met De Bloemenkas

Sorteren op:

Saskia

10 ervaringen

3 oktober 2019

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
De bloemenkas is al jaren mijn favoriete bloemenwinkel dus logisch dat ik ook hier naar toe ging voor mijn bruidsboeket dat van de bruidsmeisjes en de corsages. Alles was prachtig en keurig verzorgd. Er wordt goed geluisterd naar je wensen, de tijd genomen en alles wordt keurig volgens afspraak tijdig bezorgd, inclusief de extra gevraagde bloemenemmers voor de vele boeketten die bezorgd worden! Het was werkelijk grandioos!
Er was een ding echt niet goed gegaan en dat waren de magneten van de corsages. Deze bleven niet zitten. Bij meer dan de helft van de gasten en ook de corsage van mijn man lieten voor en tijdens de ceremonie los. Sommigen gasten waren hun corsage al kwijt voordat we bij de trouwlocatie waren en bij anderen hingen ze op half elf. Hoe het kan weet niemand, want er waren per corsage twee magneetjes gebruikt. Ik heb zaterdag gebeld en dit doorgegeven en er werd direct meegedacht in een oplossing voor de zondag, de dag dat wij ons feest gaven. De Bloemenkas heeft nieuwe corsages gemaakt en gebracht inclusief een nieuwe bruidegomscorsage voor mijn man. Echt top opgelost en dat terwijl dit niet mijn reden was om te bellen, maar enkel om dit als verbeterpunt voor een volgende bestelling door te geven, zodat anderen dit ook niet hoeven mee te maken.
Ook de bloemen (90 gemengde rozen) voor mijn schoonmoeder die op onze trouwdag 90 werd, waren prachtig. Deze hebben ruim twee en een halve week gestaan.
Lieve mensen van De Bloemenkas, hartelijk dank voor jullie mooie en bijzondere bijdrage aan onze bruiloft!

Ikkin

6 ervaringen

7 januari 2017

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Goede service. Denken mee. We hebben zin in onze dag!