
Saskia
10 ervaringen
3 oktober 2019
- Informatievoorziening:
-
- Communicatie:
-
- Behulpzaamheid:
-
- Flexibiliteit:
-
- Begreep onze wensen:
-
- Prijs & kwaliteit:
-
Er was een ding echt niet goed gegaan en dat waren de magneten van de corsages. Deze bleven niet zitten. Bij meer dan de helft van de gasten en ook de corsage van mijn man lieten voor en tijdens de ceremonie los. Sommigen gasten waren hun corsage al kwijt voordat we bij de trouwlocatie waren en bij anderen hingen ze op half elf. Hoe het kan weet niemand, want er waren per corsage twee magneetjes gebruikt. Ik heb zaterdag gebeld en dit doorgegeven en er werd direct meegedacht in een oplossing voor de zondag, de dag dat wij ons feest gaven. De Bloemenkas heeft nieuwe corsages gemaakt en gebracht inclusief een nieuwe bruidegomscorsage voor mijn man. Echt top opgelost en dat terwijl dit niet mijn reden was om te bellen, maar enkel om dit als verbeterpunt voor een volgende bestelling door te geven, zodat anderen dit ook niet hoeven mee te maken.
Ook de bloemen (90 gemengde rozen) voor mijn schoonmoeder die op onze trouwdag 90 werd, waren prachtig. Deze hebben ruim twee en een halve week gestaan.
Lieve mensen van De Bloemenkas, hartelijk dank voor jullie mooie en bijzondere bijdrage aan onze bruiloft!