Ervaringen met Bloemenboot "De Watertuin"

Sorteren op:

Remco & Pauline

6 ervaringen

9 augustus 2018

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wij hebben gekozen voor Bloemenboor De Watertuin voor onze bloemen en corsages omdat ze echt vragen hoe je dag er uit ziet en wat jij belangrijk vindt aan de bloemen. Ik had voorbeelden meegenomen van de bloemen die ik graag wilde gebruiken en met die stijl hebben ze een fantastisch boeket en prachtige corsages gemaakt. Alles was super mooi op elkaar afgestemd en paste perfect bij onze dag!