
Linda
4 ervaringen
15 oktober 2020
- Informatievoorziening:
-
- Communicatie:
-
- Behulpzaamheid:
-
- Flexibiliteit:
-
- Begreep onze wensen:
-
- Prijs & kwaliteit:
-
Helaas heb ik in de voorbereiding wel het gevoel gehad dat er wat steken werden laten vallen. Onze accountmanager was op maandag altijd onbereikbaar wat heel onhandig is. Ook vind ik het apart dat een accountmanager geen eigen 06-nummer heeft, zeker in Corona tijd. Helaas hadden we ook een bepaalde afspraak over de tafelindeling en hoge/lage tafels maar op de dag zelf bleek dat deze afspraak niet gemaakt had mogen worden. Dat is dus teleurstellend.
Reactie van Het Oude Magazijn
Beste Linda,
Allereerst nog van harte gefeliciteerd! Super om te lezen dat jullie een onvergetelijke bruiloft hebben mogen beleven en bedankt voor het delen van je feedbackpuntjes.
Met vriendelijke groet,
Team Het Oude Magazijn