Loes Evers
7 ervaringen
10 juni 2026
- Informatievoorziening:
-
- Communicatie:
-
- Behulpzaamheid:
-
- Flexibiliteit:
-
- Begreep onze wensen:
-
- Prijs & kwaliteit:
-
Simon is fantastisch, als mens en als fotograaf. Hij is een feest om in de buurt te hebben. Op de momenten dat het er echt toe doet, is hij onzichtbaar en tussendoor is het een man vol humor en warmte.
Meteen vanaf de eerste kennismaking waren wij verkocht. De foto's die hij maakt zijn prachtig.
Woorden schieten tekort om te beschrijven hoe goed hij zijn werk uitvoert!
Simon laat daarnaast niet alleen ons, maar ook de gasten op hun gemak voelen.
Wij zijn hem enorm dankbaar!