Ervaringen met Zoet met Elma

Sorteren op:

Iris

1 ervaring

22 oktober 2020

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
De bruidstaart gemaakt door Elma was prachtig en erg belangrijk ook super lekker.
Proeverij van te voren was goed geregeld en lekker, wensen worden zonder problemen gerealiseerd. Net zoals de persoonlijke benadering en aflevering van de taart. Bedankt Elma voor het compleet maken van onze dag! Groetjes Ramon&Iris

Mieneke & Fred

1 ervaring

3 juli 2018

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wij zijn begonnen met een ontwerp naar Elma te mailen en daarvanuit hebben we de taart uitgewerkt.
Er was volop keuze voor de vulling, waardoor wij eerst voor een proefavond hebben gekozen. Het was een super gezellige avond, met 3 taartjes waarin telkens een andere vullingen verwerkt waren. De restanten kregen we keurig mee naar huis. We zijn heel goed geadviseerd door Elma. Tussen de besteldatum en de trouwdatum waren er soms wat vragen over en weer maar ook dat liep allemaal heel soepel. Op onze trouwdag hebben we écht onze droomtaart bezorgd gekregen. Ik vond de taart best prijzig maar hij was super lekker en mooi !

Reactie van Zoet met Elma

Beste Mieneke & Fred,
Bedankt dat jullie je ervaring hebben willen delen. Heel veel geluk samen!
Tot ziens.

Danielle

1 ervaring

24 juni 2018

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Echt fantastisch! Proeverij was top, onze wensen werd goed naar geluisterd. De taart was echt een plaatje en smaak was heerlijk! Elma is echt een vakvrouw

Reactie van Zoet met Elma

Ook ik vond het een super taart. Enige spanning is gezond zeg ik altijd bij het maken van een taart, maar deze bracht me extra spanning met het bezorgen. Dus ik had hele reparatiesets bij me, maar niet nodig gehad. Het geheel was ook een plaatje, super leuke aankleding.
Veel geluk met elkaar !

Frank & Lisa

1 ervaring

24 juni 2018

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
De taart was waanzinnig mooi en ook Elma heeft echt de lekkerste huwelijks taart ooit voor ons gemaakt.
De smaak was crème de brûlée en hij was heerlijk.
Al met al geweldige taart en super service bij zoet met Elma.

Reactie van Zoet met Elma

Jullie taart was voor mij wel een enorme uitdaging, maar dat maakt het leuk. De smaak alleen al was hoe gaan we die creeëren en toen nog de constructie voor de taart op te bouwen. Maar inderdaad het eindresultaat vond ik zelf ook zeer geslaagd en helemaal als jullie er ook blij mee waren, want daar doe ik het voor. Bedankt en heel veel geluk samen!

Deborah & Thomas

2 ervaringen

11 juni 2018

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Een taart “uitzoeken” bij Zoet met Elma was een feestje. Tijdens het bespreken van de mogelijkheden konden we de smaken met voorkeur vast proeven wat geen straf was :-).

Elma gaf perfect aan wat de mogelijkheden waren en ook het latere contact via de mail was super.

Onze taart is uiteindelijk helemaal naar onze wensen geworden!

Deborah en Thomas

Reactie van Zoet met Elma

Hoi Deborah & Thomas,

Wat super leuk om zo'n ervaring te lezen. Heel erg bedankt dat jullie dit willen delen voor anderen.
Veel geluk in de toekomst en tot ziens.

Zoete groet,
Elma

Renate & Niels

1 ervaring

23 april 2018

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Elma heeft een prachtige huwelijksstaart gemaakt voor Renate en mij inclusief een mooie verrassing aan de binnenkant. De taart + cupcakes voldeden aan al onze wensen en smaakte verrukkelijk.

Reactie van Zoet met Elma

Gefeliciteerd met jullie huwelijk en nog even wachten op de kleine man ;-)

Bedankt dat jullie je ervaring wilde delen.

Groeten, Elma

Anoniem

1 ervaring

23 april 2018

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Het was super! Er werd goed naar onze wensen geluisterd.

Reactie van Zoet met Elma

Hartelijk dank voor jullie reactie. Fijn dat het geheel naar verwachting is verlopen.
Heel veel geluk in/met jullie huwelijk!

Zoete groet,
Elma

Jeroen en Mariska

1 ervaring

15 januari 2018

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Met het voorproeven van de taart krijg je ruim de tijd en mogelijkheid om je wensen kenbaar te maken. Er wordt met je meegedacht om het plaatje helemaal lekker en perfect te maken. Onze bruidstaart was op de grote dag dan ook perfect. Van de gasten alleen maar lovende woorden gekregen. Na een aantal weken nog 1 laag besteld, om zo nogmaals te genieten. Onze ervaring is helemaal super !!!

Reactie van Zoet met Elma

Goedemiddag Mariska en Jeroen,

Sorry ik lees nu pas jullie recensie. Zo af en toe gebruik ik inderdaad jullie als voorbeeld, voor het nogmaals bestellen van een deel bruidstaart om er nog is van te kunnen genieten :D

Zoete groet,
Elma

Anoniem

1 ervaring

12 augustus 2017

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Leuke en lekkere proeverij vooraf gevolgd door een prachtige taart, helemaal naar wens. Smaakte echt heerlijk. Helemaal super!

Reactie van Zoet met Elma

Bedankt voor jullie recensie, altijd leuk om te lezen dat alles naar wens verlopen is!
Heel veel geluk in/met jullie huwelijk.