Iris
1 ervaring
22 oktober 2020
- Informatievoorziening:
-
- Communicatie:
-
- Behulpzaamheid:
-
- Flexibiliteit:
-
- Begreep onze wensen:
-
- Prijs & kwaliteit:
-
Proeverij van te voren was goed geregeld en lekker, wensen worden zonder problemen gerealiseerd. Net zoals de persoonlijke benadering en aflevering van de taart. Bedankt Elma voor het compleet maken van onze dag! Groetjes Ramon&Iris