Zeer correcte bediening Erg aardig Goede kwaliteit en service
Schipper
1
ervaring
6 april 2025
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wij vonden het een bijzondere unieke ervaring om te trouwen bij Vidaa Lago. Een locatie dat we spontaan hebben ontdekt tijdens een wandeling en gelijk een rondleiding gekregen. Ten huwelijk gevraagd en onze bruiloft daar gevierd. Hoe mooier kan je het hebben. We voelen ons gezegend dat we deze mooie trouwlocatie hebben gevonden.
Anoniem
1
ervaring
6 december 2023
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wij zijn getrouwd op de 2e locatie van Vidaa genaamd Vidaa Lago. Het planningstraject verliep in de communicatie wat chaotisch maar gezien de ervaring van het bedrijf Vidaa hadden we de verwachting dat het wel goed moest komen. Dit was helaas niet het geval. Als ik terugdenk aan de bruiloft dan heb ik het gevoel dat er intern iets mis is gegaan in de planning en organisatie en dat onze bruiloft voor een groot deel was vergeten. Onze ceremoniemeester kwam om 10:45 aan op de locatie en trof een pand aan waarbij alleen de man van de technische dienst aanwezig was. Verder was er geen personeel om de rommel van de feestavond ervoor op te ruimen en onze dag voor te bereiden qua opstellingen, versieringen en horecazaken. Er zou om 11:00 een partymanager aanwezig zijn maar deze kwam maar niet opdagen terwijl de gasten om 14:00 zouden arriveren. Om deze reden hebben wij meerdere gasten gevraagd zo vroeg mogelijk te komen om te helpen met alle voorbereidingen die eerder in de voorbereidingsgesprekken zijn besproken. Ik voel mij zeer bezwaard dat wij meerdere gasten hebben moeten vragen om zelf deze voorbereidingen uit te voeren. Het overige personeel kwam rond 13:00 op locatie en vertelde ons dat zij een uur eerder voor het eerst geïnformeerd werden dat zij die dag onze huwelijksdag moesten verzorgen. Er werd ons gemeld dat de partymanager onbereikbaar was. Na de ceremonie was er tijdens de borrel een duidelijke vorm van onderbezetting bij het personeel. Het personeel was aanwezig was hadden de beste bedoelingen en hebben heel hard gewerkt maar zij konden dit duidelijk qua ervaring en snelheid niet bijbenen. De bruidstaart werd eerder geslacht in plaats van netjes gesneden, de stukken werden als een grijper in een kermisgrijpautomaat met de hand op het bordje overgebracht en de gasten moesten zelf naar de deur van de keuken lopen om een drankje te halen. Bij de deur van de keuken ontstond zelfs een wachtrij… Aan het einde van de borrel werd het aantal medewerkers uitgebreid doordat er medewerkers van landgoed locatie over waren gekomen naar de locatie van onze bruiloft. Tijdens het diner zijn we goed verzorgt door genoeg medewerkers en de cateraar welke een lekkere uitgeserveerde barbecue verzorgde, maar ook hier merkte we dat wij in de voorbereiding vergeten leken te zijn. Zo was er eerst geen dessert voor ons ingekocht en hebben we uiteindelijk iets gekregen wat wij niet hadden besteld. Ook was het Rosé bier eerder ook niet ingekocht terwijl deze wens meerdere keren is besproken in de voorbereidingen. Dit is uiteindelijk nog last minute ingekocht maar deze geringe voorraad was al snel op. Erg jammer omdat we deze wens expliciet hadden gevraagd. Aansluitend aan het diner hadden we het feest welke in de nieuwe zaal plaats heeft gevonden. Hierbij heb ik volledig begrip voor de overmacht door weersomstandigheden maar de ruimte was duidelijk niet voorbereid voor warme dagen. Er hingen wel ventilatoren maar de ventilator boven de dansvloer kregen we in samenwerking met het personeel niet aan de gang. Dit resulteerde er in dat alle gasten liever buiten bleven staan en het feest moeizaam op gang kwam. Helaas hebben wij als bruidspaar, onze ceremoniemeester en de gasten veel meegekregen van de gebreken en is dit helaas het hoofdonderwerp als wij met elkaar over de trouwdag terugdenken en napraten. Wij hebben deze ervaringen kenbaar gemaakt bij de organisatie van Vidaa maar deze werden voor het grootste deel ontkent en/of verworpen. Uiteindelijk hebben we wel een (hele) kleine korting ontvangen maar naar mijn mening hebben zij weinig moeite gedaan om de gemaakte fouten te erkennen en goed te maken. Buiten de organisatie is de locatie prachtig. Wanneer je om deze reden toch besluit hier te gaan trouwen zal ik willen adviseren om strakke afspraken te maken en de uitvoering goed in de gaten te (laten) houden.