Ervaringen met Marnix de Stigter Bruidsfotograaf

Sorteren op:

Marloes & Johannes

2 ervaringen

12 juni 2026

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
De eerste keer dat we de foto's van Marnix zagen en hem spraken waren we verkocht; wij willen Marnix als bruidsfotograaf! De communicatie met Marnix is prettig, duidelijk en geen vraag of verzoek is hem teveel. Wat zijn wij blij met deze keuze en met zijn foto's (en natuurlijk ook met Marnix zelf; want hij is de rust zelve tijdens de dag, mét een gezonde dosis humor). Hij weet de emoties vast te leggen en mist oprecht geen moment. Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat is hij scherp en weet elk klein, belangrijk, leuk, grappig, ontroerend moment vast te leggen. Wat een energie! Wij zijn blij met elke foto en we raken niet uitgekeken; wauw!! Echt fantastisch.

Reactie van Marnix de Stigter Bruidsfotograaf

Wow wat fijn om te lezen Marloes en Johannes! Wat was jullie bruiloft een prachtige dag en wat heb ik genoten om deze met jullie en jullie vrienden door te mogen brengen. Dank jullie wel voor deze mooie woorden. Ben super blij dat jullie zo enthousiast zijn over het resultaat. Veel liefs!

Jelmer en Marleen

1 ervaring

8 juni 2026

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wat zijn wij blij dat we voor Marnix als trouwfotograaf hebben gekozen. Als je zijn portfolio bekijkt, krijg je vooraf een bepaald beeld van wat je kunt verwachten, en dat heeft hij volledig waargemaakt.

Marnix was de hele dag aanwezig en heeft werkelijk alles vastgelegd: van de grote momenten tot de kleine details, van spontane foto’s van onze gasten tot de sfeer van het feest. Het knappe is dat je eigenlijk nauwelijks doorhebt dat hij er is. Voor sommige foto’s moet hij natuurlijk zichtbaar aanwezig zijn, maar dat doet hij op een ontspannen en absoluut niet storende manier.

We zijn ontzettend blij met het eindresultaat. De foto’s zijn prachtig geworden en geven precies de sfeer van onze trouwdag weer. Ook van onze gasten hebben we veel complimenten gekregen over hoe mooi de foto’s zijn geworden.

Reactie van Marnix de Stigter Bruidsfotograaf

Super fijn om te horen Jelmer en Marleen! Dank jullie wel voor jullie vertrouwen in mij en mijn werk. Was een top dag met een heerlijk feest als afsluiter. Liefs

Marco & Cristiane

2 ervaringen

30 mei 2026

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Marnix is een waanzinnig goede fotograaf die echt next-level level foto’s maakt. Hij weet precies de mooie momenten, sfeer en emoties vast te leggen. Bovendien is Marnix een hele plezierige en gezellige persoon om onze speciale dag mee door te brengen.

Reactie van Marnix de Stigter Bruidsfotograaf

Ah super bedankt voor deze lieve woorden. Het was echt genieten om jullie grote dag te mogen vastleggen. Met alle liefde gedaan!

Anoniem

1 ervaring

16 april 2026

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Fantastisch bruidsfotograaf, wij waren zeer tevreden. Super goed gedaan.

Reactie van Marnix de Stigter Bruidsfotograaf

Dank jullie wel! Heel fijn om te horen :)

Julie & Sezgin

1 ervaring

18 september 2025

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Marnix heeft onze ceremonie in het Stadhuis van Rotterdam en de shoot daarna prachtig vastgelegd! Toen wij de foto's ontvingen herleefden wij de ceremonie weer helemaal opnieuw. Marnix is heel kundig en weet precies waar hij moet staan om de mooiste foto's te kunnen maken. Naast dat de foto's echt prachtig zijn, is Marnix ook erg prettig om mee samen te werken. Hij denkt mee, is flexibel, reageert snel en heeft de foto's onwijs snel aangeleverd!!! Kortom, zoek niet verder en kies voor Marnix!!!

Ina & Koen

1 ervaring

10 juli 2025

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
We zochten nog een fotograaf voor onze mooie dag en Marnix was de eerste die reageerde op onze vraag. We wilden iemand die de dag vast kon leggen zonder dat we er mee bezig hoefde te zijn en dat is geweldig gelukt! Op een paar (hele gave!-) geposeerde foto's na is onze hele reportage een prachtige inkijk van een toeschouwer geworden. Z'n foto's zijn dynamisch en integer, klassiek en creatief met een goed oog voor detail. We hebben met veel plezier met Marnix gewerkt en bevelen hem van harte aan!

Reactie van Marnix de Stigter Bruidsfotograaf

Hey Ina en Koen! Wat fijn om te horen dat jullie zo blij zijn met het resultaat van jullie reportage. Het was super leuk om deze dag voor jullie vast te leggen en met jullie en jullie vrienden en familie te mogen doorbrengen. Bedankt voor jullie vertrouwen in mij en mijn werk! Marnix

Eline en Erwin

1 ervaring

28 juni 2025

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Marnix heeft tijdens onze belangrijke dag prachtige foto’s van onze bruiloft gemaakt. De foto’s zijn ware kunstwerken. Met passie voert hij zijn vak uit maar met name ook met hart en ziel. Dat is de hele dag te voelen als hij de foto’s maakt. Hij is een aardige en sympathieke man.
Meer dan complimenten en vol lof zijn we over dat Marnix onze fotograaf was. We raden hem echt aan om hem als trouwfotograaf te kiezen.

Reactie van Marnix de Stigter Bruidsfotograaf

Dank jullie wel Eline en Erwin! Erg dankbaar voor deze mooie review. Het was super om jullie grote dag met jullie en jullie vrienden en familie door te mogen brengen en deze voor jullie vast te mogen leggen. Enorm blij om te horen hoe tevreden jullie zijn met mij en mijn werk. Heel veel liefs!

Marjon & Rudy

1 ervaring

14 april 2025

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Marnix reageert snel op berichten en luistert naar je wensen.
Fantastische foto's, prachtig album.
Marnix is een prima fotograaf, met een goed oog voor detail, geduldig en...(belangrijk) met humor.

Reactie van Marnix de Stigter Bruidsfotograaf

Nogmaals hartelijk dank Marjon en Rudy! Het was een prachtige dag en was super dat ik deze voor jullie heb mogen vastleggen. Veel lief

Vasthi en Riccardo Voss-Balk

1 ervaring

3 december 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Vorig jaar zijn wij op 31 oktober getrouwd en deze dag is helemaal perfect vastgelegd door Marnix. Omdat wij geen standaard bruiloft hadden, wilden wij iemand die ook out of the box zou zijn in zijn fotografie en alles op een speelse manier spontaan zou weergeven: geen geposeerde foto’s, maar precies zoals het op dat moment zou zijn. En dat is nog beter gedaan dan we ooit hadden durven dromen. Elke keer weer beleven we, met kippenvel, een lach en een traan, onze mooiste dag van ons leven door naar de foto’s te kijken.
Het contact met Marnix was altijd goed, vanaf de eerste ontmoeting hadden we een klik met hem en begreep hij precies hoe we alles vastgelegd wilden hebben en zelfs nog beter dan dat. Alle emoties die naar boven kwamen tijdens de trouwerij, elk belangrijk moment en al onze dierbare familieleden en vrienden worden subliem uitgelicht. Een ware kunstenaar, nogmaals heel erg bedankt voor al je inzet en het vastleggen van deze bijzondere dag Marnix!

Reactie van Marnix de Stigter Bruidsfotograaf

Dank jullie wel nogmaals voor deze prachtige review. Ik denk met veel plezier en liefde terug aan jullie grote dag en ben enorm dankbaar dat ik deze voor jullie heb mogen vastleggen! :)

Laure & Jerry

1 ervaring

19 augustus 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Marnix heeft een prachtige stijl in het gebruik van licht, vormen en het vangen van momenten en expressies. Ook als persoon was hij een gezellige toevoeging aan de dag!

Reactie van Marnix de Stigter Bruidsfotograaf

Ah super fijn om te horen Laure en Jerry! Dank jullie wel voor jullie vertrouwen in mij en mijn werk. Heel fijn dat jullie zo blij zijn met het resultaat en mijn aanwezigheid op de dag :) Liefs!