Marloes & Johannes
2 ervaringen
12 juni 2026
- Informatievoorziening:
-
- Communicatie:
-
- Behulpzaamheid:
-
- Flexibiliteit:
-
- Begreep onze wensen:
-
- Prijs & kwaliteit:
-
Reactie van Marnix de Stigter Bruidsfotograaf
Wow wat fijn om te lezen Marloes en Johannes! Wat was jullie bruiloft een prachtige dag en wat heb ik genoten om deze met jullie en jullie vrienden door te mogen brengen. Dank jullie wel voor deze mooie woorden. Ben super blij dat jullie zo enthousiast zijn over het resultaat. Veel liefs!