Nick en Lot Katier
1 ervaring
16 juni 2026
- Informatievoorziening:
-
- Communicatie:
-
- Behulpzaamheid:
-
- Flexibiliteit:
-
- Begreep onze wensen:
-
- Prijs & kwaliteit:
-
Met ogenschijnlijk weinig woorden wist Karin een ontzettend pakkend en ontroerend verhaal neer te zetten, helemaal passend bij wie wij zijn. Haar passie, betrokkenheid en inlevingsvermogen zijn in alles merkbaar. Ze neemt de tijd om je echt te leren kennen en weet dat te vertalen naar een ceremonie die uniek, persoonlijk en oprecht is.
Dankzij haar warme uitstraling en vakmanschap werd onze ceremonie een van de hoogtepunten van onze trouwdag. Het was zonder twijfel één van de mooiste dagen uit ons leven. En als we ooit opnieuw zouden mogen trouwen, dan zouden we zonder enige twijfel weer voor Karin kiezen.
Een absolute aanrader!