Ervaringen met Kleur & Geur

Sorteren op:

Bob&Sascha

1 ervaring

1 december 2017

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
In de voorbereiding van onze bruiloft op 7-10-2017 heeft Kleur & Geur fijn met ons meegedacht. We konden zelf onze ideeën en wensen kwijt en ter aanvulling kwam Kleur & Geur met verassende, originele ideeën.
De dag zelf was tot in de puntjes verzorgd! De locatie was mooi aangekleed met geweldige bloemstukken en ook het bruidsboeket was erg mooi.

Lies en Steven

1 ervaring

29 november 2017

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Kleur&Geur heeft onze bijzondere trouwlocatie nog mooier gemaakt met geweldige bloemstukken, grote vazen op tafel, flesjes in de bomen...het was echt een plaatje om te zien! Ze hebben heel goed naar onze wensen geluisterd en het was nog mooier dan wij hoopten. Heel smaakvol gedaan. Ook mijn bruidsboeket, en dat van ons bruidsmeisje, was prachtig. Precies zoals ik het wilde. Daarnaast zijn het hele leuke en enthousiaste meiden van kleur&geur. ze denken mee en hebben goede ideeën.

Linda de Bruine

1 ervaring

29 november 2017

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Faya en haar collega's zijn enthousiast, meedenkend, leveren maatwerk en inspireren door hun kennis en ervaringen met je te delen. Door kleur en geur vond ik de perfecte samenstellen van de bloemen voor mijn boeket.

M

1 ervaring

28 november 2017

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Ik heb kleur en geur een foto gestuurd met de wensen van mijn bruidsboeket. Hij was zelfs nog mooier dan ik hoopte. Kwaliteit bloemen was erg goed hij heeft na deze heftige dag zelfs nog een paar dagen in een vaasje kunnen staan. Vaasje kregen we erbij en het boeket was heel netjes speciaal verpakt net als de coursage. Het boeket was naar mijn wens afgebonden met touw. Ik mocht het boeket zelfs voor openingstijd ophalen! Heel blij met deze ontzettend goede service dus kwaliteit prijs was top!