Bob&Sascha
1 ervaring
1 december 2017
- Informatievoorziening:
-
- Communicatie:
-
- Behulpzaamheid:
-
- Flexibiliteit:
-
- Begreep onze wensen:
-
- Prijs & kwaliteit:
-
De dag zelf was tot in de puntjes verzorgd! De locatie was mooi aangekleed met geweldige bloemstukken en ook het bruidsboeket was erg mooi.