Ervaringen met Kok Trouwauto's

Sorteren op:

Linda en Sjors Stevens

1 ervaring

7 oktober 2021

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Zeer mooie auto (de Mustang) en een super chauffeur, die zeer vriendelijk was en precies aanvoelde wat nodig was. Een rondje extra rijden om wat tijd op te vullen werd zo een gezellige tour door ons eigen Arnhem! Zeker een aanrader!

Jorien

9 ervaringen

8 juli 2019

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
De Ford Mustang was onze trouwauto.
Mooie auto, goede communicatie.
Geen probleem om vooraf de auto te bekijken.

Je mag zelf in de auto rijden, hoewel er wel iemand achteraan rijdt vanwege de verzekering.
Zeer vriendelijke man, stelt zich bescheiden op waardoor je hem nauwelijks opmerkt.

Iris

8 ervaringen

1 oktober 2018

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Super auto! Begeleider is erg netjes op de achtergrond en blijft bij de auto in de buurt. Alles is netjes geregeld!