Mavis van Vanilla Bourbon heeft onze bruidstaart gemaakt. Het was een prachtige taart. Een pronkstuk op onze bruiloft. Buiten dat hij er geweldig uitzag was hij ook heerlijk. Mavis heeft onze wensen perfect begrepen en de uitwerking was echt prachtig.
Reactie van Vanilla Bourbon
Lieve Candice en Gerard, ik voelde mij allereerst vereerd om deel uit te maken van jullie grote dag. Ik heb jullie leren kennen als 2 prachtige warme mensen. Mooi weer, een toplocatie, een fijne sfeer, alles zat mee voor dé perfecte dag. Dan kan het niet anders, dan dat de bruidstaart ook met veel liefde en passie wordt bereid. Ik heb ervan genoten. Nogmaals dank voor deze mooie ervaring en veel geluk en liefde voor altijd.
Shivanie en Niek
2
ervaringen
12 juli 2022
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Superblij met onze taarten (normaal en glutenvrij). We hebben heel erg genoten van de taart en heel veel complimenten gekregen over de smaak (witte chocolade en passievrucht). Daarnaast ook heel goed geholpen met onze wensen en er werd ook heel fijn meegedacht. Zeker een aanrader.
Rajesh & Warsha
2
ervaringen
14 oktober 2021
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Goede service en mooie taart geleverd. Verder was de communicatie prima. Zeker een aanrader!
Sherany en Saager
1
ervaring
8 juni 2021
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Prachtige en heerlijke taart die aan al onze wensen voldeed!
Ei-vrije vanille cake met aardbeien puree en witte chocolade crème.
En de bakster is zooooo lief
Vidya & Raj
1
ervaring
9 augustus 2019
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Prachtige en heerlijke taart!
Lieve taartenbakster, kortom top!
Reactie van Vanilla Bourbon
Aah wat lief Vidya en Raj, jullie zijn zulke warme mensen. Wat zag het er allemaal mooi uit. Hartelijk dank voor het vertrouwen en heel graag tot ziens
Anuska & John Giesbers
1
ervaring
9 augustus 2019
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Fantastische,heerlijke taart!! Zeker een aanrader.
Reactie van Vanilla Bourbon
Beste Anuska & John, hartelijk dank voor de mooie opdracht. Wij hebben van elk detail in de taart, die jullie zelf hebben ontworpen, genoten. Veel geluk samen en we zien elkaar gauw weer.
Rayen & Farisha
1
ervaring
13 juni 2019
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Dik tevreden met onze taart qua design en smaak! Warm ontvangst voor de proeverij en daarna tot de grote dag regelmatig contact. Onze taart is op tijd op locatie afgeleverd en mooi opgezet.
Reactie van Vanilla Bourbon
Hartelijk dank voor de mooie opdracht lieve Rayen & Farisha. Wij hebben met veel plezier aan de mooie taart gewerkt.
Anoniem
1
ervaring
7 maart 2019
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Heerlijke taart en natuurlijk, toegankelijk en duidelijk met wat allemaal kan qua wensen en een warme ontvangst bij de proeverij, een aanrader! Over onze bruidstaart hebben we veel complimenten gehad over hoe lekker het was en mooi.
Reactie van Vanilla Bourbon
Wat een lieve feedback. Hartelijk dank voor de terugkoppeling en fijn om te vernemen dat jullie taart naar wens was. Jullie zagen er prachtig uit.
Marlies Dekker
4
ervaringen
6 juli 2018
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Op 17 september 2017 zijn wij naar de weddingfair in Den-Haag geweest. Daar hebben wij meegedaan aan de: Love and Win bruidstaart actie. Wij hebben hier aan meegedaan en onze primitieve vroege ideetjes op een moodboard geplakt. Op 30 oktober 2017 werd Marlies gebeld met de mededeling dat we hadden gewonnen!
Wij waren door het dolle heen! We hebben gewoon een bruidstaart t.w.v max. €750 gewonnen! We maakten een afspraak om de smaken te bepalen van onze bruidstaart. We werden hartelijk ontvangen door Mavis bij haar thuis. Na verschillende smaken geprobeerd te hebben waren we er al snel uit. Lemoncurd, chocolade mouse en roomcreme. De cake was standaard vanilla smaak.
Er werd een schets gemaakt van onze wensen (omdat deze niet helemaal overeen kwam met ons moodboard), dit ging al met enige frisse tegenzin. We zouden een verse schets gestuurd krijgen van het uiteindelijke uiterlijk van de taart.
Aan het eind werd aan ons gevraagd: waar gaan jullie eigenlijk trouwen. Waarop wij antwoorde: "twiskerslot in Twisk". Een paar vragende ogen keken ons aan, en wij vertelde dat dit in Noord-Holland was (waar wij vandaan komen). Een bedenkelijk blik, met uiteindelijk de vraag: "dit is niet echt ons bezorg gebied, zouden jullie kunnen kijken of iemand van jullie de taart op kan halen?".
Het duurde enige tijd voordat er weer contact was. In onze mail hebben we uiteindelijk aangegeven dat we niet zelf de taart op konden halen, want we wilde het risico niet lopen dat het fout zou gaan. We stelde voor of ze het dan een dag eerder konden brengen (dus vrijdag), aan gezien we op een zaterdag gingen trouwen.
Het duurde weer enige tijd voordat er contact was, en uiteindelijk werd hiermee akkoord gegaan.
Tot er vanuit ons gevraagd werd: "er zou nog een nieuwe schets komen in kleur, met hoe onze taart er definitief uit zou gaan zien" (omdat er tijdens de afspraak alleen een schets was gemaakt). Hier werd niet op gereageerd en toen heeft vervolgens onze ceremoniemeester een mailtje gestuurd.
Hier werd binnen een paar uur op gereageerd met de informatie dat de schets die gemaakt is tijdens de dag zelf, de enige schets was van hoe de taart er zou uit komen te zien.
Uiteindelijk na aanleiding van het "probleem" wat de ceremoniemeester omschreef (nog geen schets ontvangen). Stond er in de mail een half verwijt geschreven dat wij goed geïnformeerd waren over bepaalde beweeg redenen over het bezorgen. Ten eerste begrepen wij dat er veel tijd gaat zitten in het heen en weer reizen tussen Den Haag en Twisk, dus hadden wij zelf voorstel gedaan tot een andere bezorg dag. Nu werd het eigenlijk als excuus in onze schoenen terug geschoven.
Lang verhaal kort, de taart zou alsnog bezorgt worden op het twiskerslot (onze trouwlokatie). Dit vonden wij natuurlijk fantastisch, want het was weer een zorg minder.
TROUWDAG ZELF.
De ceremonie was geweest, ja-woord had geklonken, en als kers op de taart zouden we samen met onze gasten gaan genieten van een stukje taart.
De taart werd gebracht en op de tafel neer gezet, bij het eerste aanzicht van de taart schrokken we allebij ontzettend.
Het was inderdaad onze ideeën uitgewerkt in een taart, maar in een behoorlijk belabberde uitvoering. De taart was na levering direct door de lokatie in de koelkast gezet, maar toen wij hem zagen was de taart aan het uitlopen (zakte in).
Even een opsomming van de minpunten
- In de fondant lagen zaten gaten (middelste laag);
- De "eetbare bloemen" waren zo hard dat je er je kiezen op brak;
- De vanilla cake was droog (als of het een oude cake was);
- Fondant was taai;
- Fondant was niet mooi afgewerkt;
- De lagen waren niet mooi op elkaar gezet, waardoor het er niet mooi uit zag;
- Als je de lagen van elkaar wilde halen dan bleef het fondant plakken;
- De middelste laag was gewoon een stuk "boomschors" op geplakt van de onderste laag om de slechte aanhechting te verbloemen;
- Het middelste gedeelte wilde wij graag een regenboogvlag, echter zoals je op de foto's kan zien lijkt het niet op een regenboogvlag;
- De realistische zonnebrillen die wij graag wilde op de taart leken eerder op een uitgezakte BH;
- Er zat een TE dikke laag botercreme op de taart;
- De cake brokkelde af bij het aansnijden van de middelste laag en de onderste;
- Het fondant liep niet door onder het cakebord en dowels;
- Smaak van de taart was over het algemeen "zwak" te noemen.
De bovenste laag is uitgeserveerd. De middelste laag is na het serveren toch terug gehaald. En de onderste laag (roomcreme), was niet te eten, dus kon deze niet uitgeserveerd worden. Hierdoor heeft de helft van onze gasten niets gehad. Zelfs de bediening van het twiskerslot had nog nooit zo een slechte taart gezien (hebben geprobeerd een andere trouwkaart te regelen).
Deze taart heeft ons tot tranen geroerd alleen op een negatieve manier (we waren zwaar overstuur). Deze taart was een desillusie, smaakte totaal niet naar het gene wat we geproefd hadden.
We vinden dit ongelooflijk jammer, en zijn niet de mensen die een negatieve recentie schrijven, maar dit was niet leuk..
Mirjam en Marlies
Roos & Ambrish
1
ervaring
5 juli 2018
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
De perfecte dag en de perfecte taart. Echt zo mooi is ie geworden en lekker. Keuze uit verschillende smaken natuurlijk maar ook je wensen qua opmaak is enorm. Ideeën worden echt goed opgepakt en er wordt met je meegedacht. Met elkaar appen en elkaar op de hoogte houden, hoe fijn is dat! Aanrader!