Ervaringen met Broers Verhuur

Sorteren op:

Tamara

1 ervaring

2 juli 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Afgelopen week hebben wij gebruik gemaakt van de materialen van Broers Verhuur. De materialen moesten afgeleverd worden op een nogal afgelegen locatie. Dit besproken met de dame van kantoor. Alles goed gecommuniceerd. De chauffeur belde netjes van te voren dat hij er aan kwam. Hielp even met de materialen naar binnen te tillen. We hadden wat vragen over de werking van de biertap tijdens het feest. Werd rustig uitgelegd. We hebben er een knalfeest van gemaakt. Kijken er met een prettig gevoel op terug.

Vincent Dekker

1 ervaring

29 juni 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wat zijn we fijn geholpen door het team van Broers Verhuur. Zeer snelle communicatie ondanks drukke tijden. We konden tot enkele dagen van te voren onze wensen nog wijzigen. Alles op tijd geleverd zijn dat we zorgeloos van onze dag konden genieten. Aanrader!

Anoniem

1 ervaring

27 mei 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Zeer onvriendelijk personeel aan de telefoon wanneer je op een nette manier een probleem met het ophalen van de gehuurde spullen wilt oplossen. Luisteren niet naar het verhaal en geen opening voor een oplossing. Manager spreken kan niet en klacht indienen ook niet. Telefoon wordt opgehangen, heel onprofessioneel!

Anoniem

1 ervaring

10 september 2023

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Ik zou niemand aanraden iets bij Broers te huren. De korte versie is dat ze niet hebben geleverd wat er afgesproken was en dat de communicatie vervolgens extreems ondermaats was.

De samenwerking met Broers was een aaneenschakeling van dingen die verkeerd gingen. Ten eerste was de korting die online was toegekend verwijderd van de factuur waardoor ik moest bellen om deze alsnog toe te voegen. Vervolgens werd ik op de dag van levering gebeld dat de borden die ik had geselecteerd niet geleverd konden worden. Ik ben akkoord gegaan met andere borden maar had ook geen keuze omdat het pas op de dag van levering gecommuniceerd werd. Voor het bezorgen was de afspraak dat ik een uur van tevoren gebeld zou worden (de track and trace was totaal onbetrouwbaar) dit is niet gebeurd, de spullen werden voor de deur achtergelaten en de bezorger nam de telefoon niet meer op. Toen ik thuiskwam bleek er niet geleverd te zijn wat er afgesproken was, er waren te weinig glazen waardoor sommigen geen glas hadden. Ook had ik drie waterkannen besteld en kreeg ik in plaats daarvan drie kratten waterkannen thuis, dit was logistiek niet echt handig en nam veel ruimte in beslag.

Over deze problemen heb ik meermaals de klantenservice gebeld. Eerst op de dag zelf om te kijken of de ontbrekende spullen nog geleverd konden worden en daarna om het fatsoenlijk met elkaar af te handelen. Elke keer als ik mijn verhaal deed werd er gezegd dat ik terug gebeld zou worden maar dit is nooit gebeurd. Het enige wat gestuurd werd is de factuur en daarna een bericht waarin werd gesteld dat alles wel degelijk was geleverd (terwijl we aan de telefoon hier wel overeenstemming over hadden), het verwijt dat ik niet genoeg informatie had geleverd en dat de aantekeningen van collegas rommelig waren.

Een vergissing kan gebeuren maar de totale gang van zaken suggereert aan mij dat Broers zijn zaken niet voor elkaar heeft en geen betrouwbare partner is.

Sabrine

4 ervaringen

29 mei 2018

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Via onze locatie Studio-K in Amsterdam, kwamen we uit bij dit verhuurbedrijf, wat een mooie spullen! En en duidelijke en goede service.