Ervaringen met De Bruidszaak

Sorteren op:

Jamila

1 ervaring

18 juni 2026

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wat een fantastische ervaring heb ik gehad bij deze bruidszaak! Caroline is een ontzettend warme, betrokken en professionele vrouw. Vanaf het eerste moment voelde ik me welkom en op mijn gemak. Ze neemt alle tijd voor je, luistert goed naar je wensen, denkt met je mee en geeft eerlijk advies. Je merkt aan alles hoeveel passie ze heeft voor haar vak en hoe belangrijk ze het vindt dat je je speciaal voelt. Dankzij haar heb ik met een heel fijn gevoel mijn droomjurk gevonden. Ik kijk met veel plezier terug op deze bijzondere ervaring en kan deze zaak van harte aanbevelen aan iedere toekomstige bruid.

Floortje

1 ervaring

15 mei 2026

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Super ervaring gehad! Er wordt goed de tijd genomen om je droomjurk te vinden en ook het vervolgproces wat erna volgt. Ik ging voor een jurk die ik eerst niet in gedachte had, maar Caroline begreep me en zo hebben we de perfecte jurk gekozen! Caroline adviseert super goed en ik zou haar echt aanraden!

Aranka Steinvoord

1 ervaring

29 april 2026

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Hele fijne ervaring! De communicatie was snel en duidelijk, wat ik zelf heel prettig vond en wat ik nog niet heb mogen ervaren bij andere zaken waar ik contact mee had gezocht. Dit gaf gelijk veel vertrouwen. Ze dacht echt met me mee en was zelfs bereid om mijn droomjurk te huren — en dat was ook nog eens snel geregeld.

Uiteindelijk is die jurk het niet geworden, maar ik heb wel een andere super mooie jurk bij haar gevonden waar ik heel blij mee ben. Het passen zelf was ook gewoon gezellig: champagne erbij en genoeg koffie en thee. Uiteindelijk ook nog een staaltje mee voor als mijn vriend zijn pak gaat uitzoeken.

Gewoon een hele fijne plek, zou haar zeker aanraden.

Ezra Glasbergen

1 ervaring

28 december 2025

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Ik heb hier helaas geen fijne ervaring gehad. De Bruidszaak heeft een mooi assortiment, maar de eigenaresse en haar afhandeling van problemen laten te wensen over.

De pasjurk (maat 38) ging net aan dicht, maar was behoorlijk krap. Dit is ook goed te zien op de foto's die destijds zijn gemaakt. Hoeft geen probleem te zijn. De eigenaresse heeft mijn maten opgemeten en op basis daarvan een nieuwe, grotere jurk besteld, dacht ik. Bij het eerste pasmoment bleek deze nieuwe jurk echter ook maat 38 te zijn. Dit terwijl aan de hand van de gemeten taillemaat en de maattabel van het merk maat 42 had moeten worden besteld. De jurk was dan ook veel te klein.

De eerste reactie van de eigenaresse was: "O, je bent aangekomen." Ik heb haar meerdere keren uitgelegd dat dat niet het geval was, en dat er dus iets anders was misgegaan, maar dat werd weggewimpeld. De jurk zou een beetje uitgelegd worden, maar "het zou helpen als je zelf ook een paar centimetertjes kwijt zou raken". Ik moest daarnaast meteen het restbedrag betalen (terwijl ik dus nog geen passende jurk had) en daar zouden de flinke kleermakerskosten nog bovenop komen. Deze heb ik uiteindelijk niet hoeven betalen (nadat ik heb uitgelegd dat ik contact had met rechtsbijstand).

De jurk paste na het vermaken goed genoeg, maar bleef krap en deed zeer aan het einde van de dag. Ik heb tijdens het feest een andere jurk aangetrokken.

Ik voelde me geïntimideerd en niet serieus genomen door de eigenaresse. De laatste weken voor mijn bruiloft heb ik veel stress ervaren. Door de toon en de afhandeling kan ik deze zaak helaas niet aanbevelen.

Reactie van De Bruidszaak

Beste Ezra,

Dank je wel voor het delen van je ervaring. We vinden het erg jammer dat je onze samenwerking zo hebt ervaren, zeker omdat wij altijd streven naar een perfect eindresultaat voor iedere bruid.

Bij het eerste pasmoment paste de pasjurk in maat 38 goed en kon deze zonder problemen gesloten worden. Tijdens dit bezoek zijn jouw maten zorgvuldig door ons opgenomen, zoals wij dat bij al onze klanten doen.

Bij een later pasmoment bleek er een verschil van circa 6 cm te zitten tussen de oorspronkelijk gemeten maten en de maten op dat moment. Dit hebben wij ook met je besproken. Op basis daarvan is de jurk professioneel vermaakt en hebben we samen gekeken hoe we tot de best mogelijke pasvorm konden komen.

In de week vóór de bruiloft zat de jurk goed en kon deze zonder moeite gesloten worden. Het eindresultaat voldeed op dat moment aan een correcte pasvorm.

Om je hierin tegemoet te komen hebben wij ervoor gekozen de vermaakkosten van €350 niet in rekening te brengen, ondanks de extra werkzaamheden.

Wij vinden het oprecht spijtig dat dit traject voor jou stressvol is geweest. Dat is nooit onze intentie, en we hadden het graag anders zien verlopen. We wensen je alsnog alle geluk toe samen.

Alice Karsten

1 ervaring

9 juni 2025

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Heerlijke bruidswinkel! Waarom? Omdat je een 1 op 1 afspraak hebt. Geen groepjes, geen hysterie. Caroline is heel relaxt, lief en denkt met je mee. Ik heb bijna alle stylen jurken gepast dus ze neemt echt de tijd voor je. Een aanrader!

Reactie van De Bruidszaak

Hi Alice, dank je wel voor het vertrouwen en vooral ook je gezelligheid! Je hebt een geweldige jurk gekozen hierin ben je alles wat je wilt zijn op jullie trouwdag! Echt fantastisch! We zijn benieuwd naar jullie foto’s! Geniet ervan lieve groet Caroline

Liselotte van Kooten

1 ervaring

3 juni 2025

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Ik ben naar de Bruidszaak gegaan, omdat zij een specifieke vrije stijl hebben. Eenmaal binnen liet ik mijn Pinterest bord aan Carolien zien. Ik gaf aan dat ik geen een van de jurken echt mooi vond op mijn bord, maar dat ik zocht naar een specifieke sfeer.
Carolien wist meteen wat ik zocht. De eerste jurk die ze mij liet zien, dat werd hem uiteindelijk ook! Wat voelde ik mij daar fijn in en wat is Carolien een lieve vrouw die je hartstikke goed advies geeft en je fijn helpt.
Ze zorgt ook dat de ervaring van je jurk uitzoeken heel speciaal en fijn is.

Ik ben zo blij met mijn jurk en hij zat de dag zelf ook heel prettig. Ik raad de Bruidszaak 100% aan

Reactie van De Bruidszaak

Lieve Liselotte, ik weet nog dat je binnen kwam en je liet je moodboard zien. Je had echt een eigen stijl en wij konden direct zien wat bij jou mooi ging staan. Je hebt echt een prachtige jurk gekozen die echt hij jou past en je zag er dan ook samen met je man geweldig uit! Wat een droom ! Heel veel liefde en geluk samen !!

Kayleigh Bok

2 ervaringen

2 juni 2025

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:

Vanaf het moment dat ik binnenstapte bij De Bruidzaak voelde ik me ontzettend welkom. Het team is vriendelijk, professioneel en neemt echt de tijd om naar je te luisteren. Wat deze boetiek zo bijzonder maakt, is dat je de ruimte en rust krijgt om verschillende jurken te passen. Zo belangrijk als je op zoek bent naar dé perfecte jurk.

Er wordt met oprechte aandacht gekeken naar wat bij je past, zowel qua stijl als persoonlijkheid. Ik voelde me nergens gehaast of onder druk gezet. Integendeel: ik kreeg alle vrijheid om te ontdekken wat ik mooi vond. Dankzij hun hulp heb ik uiteindelijk een jurk gevonden die 100% bij mij past.

Kortom: De Bruidzaak is een aanrader voor elke aanstaande bruid die op zoek is naar kwaliteit, geduld en oprechte betrokkenheid. Een geweldige ervaring van begin tot eind!

Reactie van De Bruidszaak

Lieve Kayleigh
Bedankt voor deze super mooie woorden!
We hebben jou met liefde geholpen en je zag er echt geweldig uit op jullie grote dag!
Heel veel geluk samen!

Noortje

1 ervaring

9 februari 2025

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Caroline heeft het jurken passen echt voor mij geweldig gemaakt! De aandacht en het meedenken, top! De liefde voor het vak zie je ook enorm terug bij Caroline en haar man. Het enthousiasme en de liefde. Ik waardeerde ook enorm de lesjes voor het lopen, zitten en plassen. Maar ook de mogelijkheden voor de aftercare van de jurk en dergelijke. Belangrijk maar vaak ook over het hoofd gezien. Ik heb gestraald in mijn jurk. Dankjewel <3

Reactie van De Bruidszaak

Hi Noortje, heerlijk om te horen dat je zo genoten hebt van alle momenten dat je boj langs bent geweest om te passen. Het was een feestje om je kunnen begeleiden tot jullie grote dag! Heel veel geluk samen!

Renettha

3 ervaringen

20 oktober 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Hele mooie winkel. Super veel jurken. De ervaring was erg fijn, heb veel jurken mogen passen en er werd rustig de tijd voor genomen. Uiteindelijk in 1 x geslaagd voor mijn prachtige bruidsjurk.

Reactie van De Bruidszaak

Dank je wel lieve Renettha, je was prachtig in jouw droomjurk we hebben je met liefde geholpen! Heel veel geluk samen !

Wanda

2 ervaringen

20 september 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wat ben ik blij dat ik bij de Bruidszaak terecht ben gekomen in mijn zoektocht naar mijn trouwjurk. Het was heel erg fijn om bij de eerste pasafspraak met mijn select clubje te komen en de zaak voor "ons zelf" te hebben. Iedereen mocht meedenken en door de jurken "bladeren". Caroline is een warm en lief mens, maar minstens net zo belangrijk: ontzettend goed in haar werk! Ze is eerlijk en denkt goed mee met jouw smaak en wat bij je past. Ze zorgt er altijd voor dat je je prachtig voelt. Na het passen van verschillende jurken heeft zij een suggestie gedaan voor een jurk die ik uiteindelijk heb aangeschaft en binnenkort ga dragen op mijn bruiloft! Dankjewel lieve Caroline!

Reactie van De Bruidszaak

Lieve Wanda,
Dank je wel voor je lieve woorden! Het was een feestje om jou te mogen om toveren tot prachtige bruid! Dat is echt goed gelukt!!! Heel veel plezier op jullie trouwdag maak er een onvergetelijke dag van!
Liefs Caroline