Ervaringen met Gabriella Fotografie

Sorteren op:

Jesse en Melanie

2 ervaringen

2 juni 2026

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Gina is echt een topper! Vanaf het eerste moment was er een goede klik en voelde het alsof ze gewoon onderdeel was van onze familie en vriendengroep. Door haar enthousiasme, toegankelijkheid en gezellige aanwezigheid was het maken van foto's voor iedereen een feestje! De passie spat er vanaf en het is overduidelijk dat ze er zelf ook van geniet. Ze wist iedereen op zijn gemak te stellen en heeft onze dag perfect vastgelegd. Het resultaat is een prachtige verzameling onvergetelijke foto's waar we nog jarenlang van zullen genieten. Wij raden Gina voor de volle 1000% aan!!!

Reactie van Gabriella Fotografie

Lieve Jesse & Melanie,

Bedankt voor jullie super lieve woorden en jullie vertrouwen.

Het was een feest om jullie liefdevolle dag vast te leggen! Hopelijk zien we elkaar weer een keer bij een andere bruiloft ;).

Heel veel liefs,
Gina!