Anoniem
4 ervaringen
12 mei 2026
- Informatievoorziening:
-
- Communicatie:
-
- Behulpzaamheid:
-
- Flexibiliteit:
-
- Begreep onze wensen:
-
- Prijs & kwaliteit:
-
Mijn wens was om zelf mijn bruidsjurk te maken, maar mijn naaiervaring was daar nog lang niet genoeg voor.
Toen ik bij Isheline kwam en mijn ideeën met haar deelde, was ze enthousiast. Ook al was het een heel eigen idee, met veel kleur, details en patchwork. Ze zag het wel zitten!
Ik ben Isheline heel dankbaar dat ze geloofde in mijn inspiratie en creatieve ideeën. Zo heeft zij heel mooi, míjn bruidsjurkontwerp gemaakt!
Tijdens de vele pas-sessies die volgden hebben we leuk samen gewerkt en stukje bij beetje kwamen we tot het prachtige eindresultaat. Op het laatst was het wel stressvol, omdat de details veel meer tijd vroegen dan gedacht. Maar, ik voelde me heel blij op onze bruiloft in mijn mooiste, blije eigen ontworpen jurk!
Heb je een eigen, creatief idee? Dan raad ik het je zeker aan om het met Isheline te delen en met haar samen te werken aan jouw mooie bruidsoutfit!