Ervaringen met Bruidsmode Lydia

Sorteren op:

Jenneke

1 ervaring

19 maart 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Ben met onze dochter bij Bruidsmode Lydia geweest. We werden vriendelijk ontvangen, goed geluisterd naar de wensen en deskundig geholpen. Ook de tweede en derde keer was het vriendelijk, gezellig en goed geholpen. De bruid ging super blij de deur uit met haar jurk en een heel fijn gevoel over Bruidmode Lydia. Bedankt Lydia

Roelinda

1 ervaring

19 maart 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wauw wat een super ervaring bij Lydia, ze neemt alle tijd voor je, mega fijne ervaring. Ook voor een maatje meer kan je hier enorm goed slagen voor een prachtige jurk. Ik kan niet wachten om mijn mooie trouwjurk te dragen. Lydia enorm bedankt.

19-3 Vandaag mijn mooie trouwjurk mee mogen nemen naar huis toe. Helemaal klaar en naar mijn wensen. Wauw Lydia en collega coupeuse wat hebben jullie fantastisch werk verricht. Enorm bedankt voor alles en natuurlijk de gezelligheid en gastvrijheid, de foto's stuur ik toe.

Anoniem

1 ervaring

10 oktober 2023

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Mijn ervaring met Bruidsmode Lydia was de eerste keer even aftasten. Dit omdat ik niet wist welk model ik wou. Maar lydia pakte drie jurken maar bij de eerste had ik zelf al zoiets van dit wordt hem. Heb de andere jurken wel gepast maar kwam toch uit bij de eerste jurk. Ik heb zelf maat 50 en als ik in de spiegel kijk denk ik ohh wat ben ik dik, maar als ik de trouwjurk aan heb en vooral nu de eindstreep nadert van het passen denk ik ook je kan er toch mooi en slank uitzien.

Reactie van Bruidsmode Lydia

Je ziet er prachtig uit in je bruidsjurk! Maar ook in je gewone kleding mag je er zijn! Het gaat erom wie je bent: dat is een mooi mens❤️
Een hele fijne huwelijksdag toegewenst
Dat gaat zéker lukken!
We genieten van en samen met jou

Anoniem

1 ervaring

24 september 2023

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Mijn pasafspraak bij Lydia’s bruidsmode was als een slechte filmscéne die je het bloed onder de nagels vandaan haalt. Pak de popcorn erbij en geniet van dit waargebeurde script!

Korte versie; Bespaar jezelf de moeite, tijd en frustratie om hier naar binnen te gaan. Ik vond het geen outlet, ik werd niet klantvriendelijk behandeld, en er werd niet rustig de tijd voor mij genomen en het is vooral gewoon ongemakkelijk.

Lange versie; Ik had een afspraak om 11:30 en was mooi op tijd, we -mijn moeder en een vriendin- mochten wachten aan een tafel. Niks mis mee. Toen het 11:45 werd dachten we wel van: “Nou, we hopen wel dat we zo langzamerhand aan de beurt zijn..” De verkoopster was nog uitgebreid en in alle rust met de vorige klant bezig. Dat kan natuurlijk uitlopen, dacht ik nog. Maar ze keek niet eens om naar ons, de vorige klant paste nog rustig een paar jurken en er was nog niemand bij ons gekomen. Het werd 12:00 toen we eindelijk aan de beurt waren (dachten we). De verkoopster vroeg wie er ging trouwen en vroeg wanneer. “Nou, dan kom ik zo bij jullie,” besluit ze het gesprek waarop ze weer naar de andere klant liep. Met een mond vol tanden bleef ik achter. Gebeurde dit echt? Geen excuus, geen ‘ja het loopt allemaal een beetje uit’ of ‘willen jullie misschien ook iets te drinken of te eten?’ Nee, we bleven beduusd achter. Uit beleefdheid bleven we zitten, maar ook ik had inmiddels de neiging om weg te lopen.

Het was 12:15 toen de vorige klant naar buiten liep en de verkoopster bij ons kwam. “Zo, wat kan ik voor jullie doen?” vroeg ze. Bijzondere vraag vond ik wel, want wat zouden we komen doen? Een driegangen menu bestellen? Ons haar laten knippen? “Nou ik kom trouwjurken passen,” antwoordde ik. “En heb je ook foto’s van wat je mooi vindt?” vroeg ze. Vond ik ook een hele bijzondere vraag, want van tevoren had ze me gevraagd foto’s te sturen van jurken die ik mooi vond, dus dat had ik netjes gedaan. Toen ik dat aangaf, reageerde ze met: “Nou, dan heb je goed je huiswerk gedaan. Mag ik de foto’s zien?” Ik dacht toen; had jij je huiswerk maar net zo goed gedaan. Ze had dus niet eens naar de foto’s gekeken!

We werden meegenomen naar het achterste tafeltje, waar de vieze theekopjes van de vorige klanten nog stonden. “De soort jurken die je hebt uitgezocht hangen voor in de winkel.” Zei ze, waarop ze stil bleef staan en niks meer zei. Moesten we naar voren lopen? Was dat haar boodschap? Voor de zekerheid vroeg ik dus gewoon of we zelf voorin mochten kijken naar de jurken. “Zullen we dat, maar even samen doen?” zei ze op een toon alsof ik een hele domme vraag stelde. Ze ging voor ons uit naar voren en pakte er wat jurken uit waarover ik dan een eerste oordeel mocht vellen. Ze nam uiteindelijk drie jurken mee naar achter, waar ik met haar in een kleedhokje stond.

“Moet mijn bh ook uit?” vroeg ik toen ik me omkleedde. “Nee hoor.” Zei ze. Later pakte ze een pas-bh die ze me aanreikte. Vreemd, vond ik, want mijn bh mocht toch aanblijven? Maar goed, ik deed de pas-bh en de jurk aan. “Als je liever je eigen bh aanhoud moet je dat zeggen he.” zei ze toen ik de pas-bh en de jurk aanhad. “Maar die is donkergroen, zie je die dan niet door de jurk heen?” vroeg ik, waarop ze snauwerig reageerde: “Nou, dat lijkt me wel hè!” Ik was te perplex om te reageren. Toen ik de jurk aanhad, prikte ze véél te hardhandig een sluier in mijn haar, of eigenlijk in mijn hoofdhuid. Ik kan de spelden nog voelen.

Toen ik mijn moeder en vriendin Jurk1 liet zien, wilde mijn moeder een foto maken. “Dat mag niet! Geen foto’s! Als iemand anders deze jurk koopt, is het niet zo leuk dat jullie er een foto van hebben! Een jurk is iets heel persoonlijks!” Dat vonden we heel apart. Mijn moeder zei: “Het is gewoon voor thuis, om nog te kunnen bekijken.” Hierop snauwde de verkoopster naar haar: “Ik leg u toch net uit waarom het niet mag???” Ik wilde hier weg. Al zou ik hier een leuke jurk vinden, ik ga deze winkel niet sponsoren. Korting of geen korting, zo behandel je je klanten niet. Terwijl ik daar stond drukte ze ook nog op mijn borsten om te laten zien dat er wel heel veel ruimte zat, of zoiets. Het kan natuurlijk zo zijn dat je voor het passen iets moet voelen bij mijn borsten, maar zeg of vraag dat dan even. Nu schrok ik er zo van dat ik niet eens meer weet wat ze er allemaal bij zei.

Toen de tweede jurk. Ik liet hem zien en na een paar seconden liep de verkoopster weg zonder iets te zeggen. Ze bleef een behoorlijke tijd weg. Ik stond heel onhandig met die jurk aan op een klein wit krukje. Ik voelde me erg ongemakkelijk en snapte niet of ik me om moest gaan kleden, moest gaan zitten of ongemakkelijk moest blijven staan. Na veel te veel minuten kwam ze terug met een dienblad met champagneglazen en chocolaatjes. Ze bood me een aan. Ik nam hem aan, maar vond het vanuit mijn positie niet erg handig drinken en moest bovendien nog rijden. Ik zette hem beleefd terug. Mijn vriendin hoefde ook geen alcohol en wilde een chocolaatje pakken, waarop de verkoopster zei: “Nee nee, die chocolaatjes zijn puur voor de sier!!!” Ze was bloedserieus, maar ik kon mijn lachen bijna niet meer inhouden. Waar waren we in hemelsnaam beland? Zaten we in Bananasplit? Wie komt met een dienblad aanzetten met ‘chocolaatjes voor de sier’?

Na het passen van de derde jurk ging ik weer het pashokje in. De verkoopster deed niet alleen de jurk bij me uit, maar ook de pas-bh. Hoogst ongemakkelijk stond ik daar in mijn blote borsten. Ik wist niet hoe snel ik mijn eigen bh weer aan moest doen. Ze zei: “Nou, dat was het dan!” Hoewel ik sowieso al niet langer in deze winkel blijven hangen, was ik ook heel verbaasd. Dit was het dan? Ik had maar drie jurken gepast! Ze had niet eens uitgebreid de tijd genomen om me te helpen mijn droomjurk te vinden. Ik had niet eens verschillende stijlen jurken gepast. Ze had me nergens over geadviseerd. We werden vriendelijk de winkel uitgebonjourd.

Ik weet niet wáár ze verborgen camera hangt, maar als ik in bananasplit zit, mag de scéne waarop je mijn bh uittrok wel weggelaten worden.

Thea

1 ervaring

9 mei 2023

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Toen ik op zoek ging naar een bruidsjurk kwam ik uit bij Lydia. Ik had mijn jurk al op tijd uitgezocht en hij is daar afgespeld en vermaakt. Door gezondheidsredenen moest ik vele kilo’s afvallen en paste mijn jurk niet meer. Ik ben door Lydia en haar coupeuse zeer vriendelijk behandeld en hebben ze mijn jurk zonder problemen weer op maat gemaakt. Vorige week heb ik mijn jurk opgehaald en ik kan niet wachten tot vrijdag dan mag ik er de hele dag in pronken. Bedankt Lydia voor de goede service!

Reactie van Bruidsmode Lydia

Hi Thea

Dank je wel voor je lieve review. We hopen dat je in alle gezondheid jarenlang met veel liefde van elkaar genieten mag! Een hele fijne huwelijksdag toegewenst: dat gaat vast goedkomem!
We zijn super benieuwd naar de foto’s❤️

Groetjes Lydia Bruidsmode Lydia

Anoniem

1 ervaring

4 april 2023

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
We zijn verschillende keren geweest om de trouwjurk te passen en aanpassingen te doen. We werden vriendelijk geholpen en Lydia nam de tijd voor ons. We mochten foto's maken en Lydia nam ook foto's van ons vieren.

Reactie van Bruidsmode Lydia

Beste bruid

Hartelijk dank voor je leuke review en hoge waardering. We hebben je heel graag gekleed; je straalde! Het was iedere keer als jullie er waren super gezellig.
Nu op naar het grote feest!
Een hele fijne huwelijksdag toegewenst❤️

Met vriendelijke groet
Lydia
Bruidsmode Lydia

Anoniem

1 ervaring

28 mei 2022

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Vriendelijk en behulpzame vrouw. Ik had al snel mijn keuze gemaakt. Drie jurken gepast, maar was er al snel uit dat de eerste jurk, mijn jurk zou worden!
Lydia luistert goed naar je wensen en neemt de tijd voor je!

Reactie van Bruidsmode Lydia

Beste bruid

Hartelijk dank voor je zeer leuke reactie.
Je ziet er dan ook geweldig uit; helemaal jou!

Met vriendelijke groet
Lydia
Bruidsmode Lydia

Angela

3 ervaringen

11 juni 2020

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Lydia is een lieve vrouw, ze luistert naar wat je zegt en doet haar best om je naar je zin te maken. Ze is echt goed in haar werk en heeft verstand van zaken, bij de eerste jurk die ik pastte was mij keuze al bepaald.
Dankjewel Lydia!

Reactie van Bruidsmode Lydia

Beste Angela
Hartelijk dank voor je leuke reactie en hoge waardering.
Met vriendelijke groet
Lydia. Bruidsmode Lydia Team Drachten

Mariska

1 ervaring

17 oktober 2019

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Lydia is een super lief en goed mens, ben er beide keren fantastisch behandeld. Ik kan niet wachten op de dag dat ik mag shinen in mijn mooie jurk. Dankzij Lydia voel ik mij straks als een prinses op onze grote dag.

Reactie van Bruidsmode Lydia

Hartelijk bedankt voor je leuke review en hoge waardering, Mariska.
Met vriendelijke groet Lydia Bruidsmode Lydia Drachten

Anoniem

1 ervaring

12 juli 2019

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Ik had 3 maanden om een bruidsjurk te vinden. Daarom kon ik alleen uit de ‘uitverkoop’ kiezen. Na een aantal jurken gepast te hebben, was ik er gelukkig wel vrij snel uit dat dit hem zou worden. We mochten echter geen foto's maken van mijn aanwinst, want stel je voor dat wij de jurk zelf na zouden gaan maken....

Mijn maten werden opgemeten en de bruidsjurk zou alvast ingekort worden. Ik gaf aan dat ik nog geen schoenen had en dat ik ook niet wist of hier een hakje onder zat. Dit was geen probleem zei ze.

Bij de tweede afspraak had ik wel schoenen meegenomen. Volgens haar zou ik platte schoenen meenemen en de schoenen die ik mee had, hadden en hakje. Was er dan nu te veel van mijn jurk gehaald?

Gelukkig bleek dit niet zo te zijn. Maar het was alles behalve een leuke paservaring. Alsof ze de ‘buit’ binnen had en nu niet meer aardig hoefde te doen. Ook moest ze deze keer snel weg omdat ze andere afspraken had. Van te voren was dit helemaal niet besproken. We waren dan ook heel snel de winkel weer uit.

Zoals ook in eerdere reviews gezegd is, dringt ze je ook zo'n beetje op om de hoepel en torselet bij haar te kopen. Bij andere winkels was dit minder goed en zij kon dit voor je op maat maken. De hoepel en torselet werden bij een derde bezoek nog net niet uit een kledingrekje getrokken. Niet op maat gemaakt en gewoon zoals elke andere hoepel en torselet. Daar kon je zo weer 350 euro bij optellen... Ook de bijkomende coupeusekosten werden pas zichtbaar bij het opmaken van de bon.

Kortom, als aanstaande bruid zou je hier - als je nog geen jurk had uitgezocht - gillend wegrennen. Erg jammer van deze ervaring die je maar één keer in je leven kunt hebben!