
Anoniem
3 ervaringen
22 juli 2021
- Informatievoorziening:
-
- Communicatie:
-
- Behulpzaamheid:
-
- Flexibiliteit:
-
- Begreep onze wensen:
-
- Prijs & kwaliteit:
-
Net voor corona bezig gegaan voor ons huwelijk en we kwamen al snel bij De Leuke Hanzestad terecht. Open ontvangen en fijn geholpen. Begin dit jaar contact gehad om alternatieven te bespreken i.v.m. corona. Locatie kwam zelf met het idee voor een walktrough langs de achterkant van het gebouw. De Leuke Hanzestad heeft volop meegedacht en kwam met verschillende ideeën om onze dagen door te kunnen laten gaan. Gezien de veranderingen wegens corona regels een aantal keer contact gehad. Ook hierin werden we netjes geholpen en werd er meegedacht. Donderdags genoten van de BBQ. Alles was super aangekleed en verzorgd. Gezien het slechte weer dat was voorspeld tijdens de walkthrough (op vrijdag) in overleg besloten onze decoratie klaar te zetten buiten en bij slecht weer (met genoeg hulp van familieleden) spullen naar binnen te verplaatsen. Tijdens de eerste groep was het gigantisch slecht weer, gelukkig kon de rest buiten ontvangen worden. De avond verliep heerlijk. Gasten waren positief en hebben genoten. Wij keken dan ook terug op 2 perfecte dagen!
De factuur bevatte kosten voor schoonmaken confetti op donderdag, prima betaling gedaan maar wel doorgegeven dat we dit graag van te voren hadden geweten i.p.v. zonder mededeling op de factuur zetten. Geantwoord werd dat deze kosten als weinig werden beschouwd aangezien zij erg veel werk hadden met het organiseren van onze bruiloft. Dit antwoord kwam als een verrassing omdat zij zelf met de ideeën kwamen voor de walktrough. Later kwamen wij, door opmerkingen van gasten, er achter dat de foodtruck niet in gebruik was genomen waar wij wel voor betaald hadden. De kosten voor het gebruik van de foodtruck, die van hun is en op locatie staat, kwamen namelijk boven op de prijs voor de patat en de personeelskosten (dit was niet inbegrepen). Telefonisch contact gezocht. Er werd aangegeven dat zij het terras gesloten hadden voor ons (op de dag ervoor werd op sociale media geplaatst dat er personeels tekort is). Benoemd dat wij het jammer vinden dat voor ons is besloten de foodtruck niet te gebruiken en ons wel de kosten te laten betalen. Wij hadden graag gezien dat wij in overleg de keuze hadden kunnen maken tussen het wel of niet gebruiken van de foodtruck en dan het geld dus ‘kwijt’ te zijn. Daarnaast waren er op het feest 2 ceremoniemeesters aanwezig die hier ook voor benaderd hadden kunnen worden.
Tot slot werd er benoemd dat wij de enige zijn die zoveel mailen en de enige ooit waren die nu met een ‘klacht’ kwamen. Wij 'zeurden' volgens hun erg veel. Dit vonden wij zeer onvriendelijk. Voor beide partijen was het lastig met corona waardoor er van beide kanten mail contact was. Dat wij nu worden weggezet als ‘zeurende en klagende mensen’ voelt dan ook zeer onterecht. Het er verder bij gelaten aangezien we al gewoon betaald hadden en het een nare herinnering brengt aan de twee super dagen die wij in totaal hebben gehad. Wij zullen de locatie misschien aanraden bij anderen, maar hier wel bij vermelden om geen ‘aparte’ feesten te organiseren dan standaard omdat dit te veel werk zou zijn en je dan te veel mail contact zou kunnen hebben. Wij zullen hier zelf i.i.g. niet meer komen.
Reactie van Feesthuys Hanze1898
Beste Alicia,
Bedankt voor je review! ;)