
Anoniem
1 ervaring
13 februari 2025
- Informatievoorziening:
-
- Communicatie:
-
- Behulpzaamheid:
-
- Flexibiliteit:
-
- Begreep onze wensen:
-
- Prijs & kwaliteit:
-
De meiden waren aardig, maar het voelde alsof ze niet echt luisterden en meer een checklist afwerkten. Daarnaast was er een limiet van 3 of maximaal 4 jurken die ik mocht passen, vanwege de beperkte tijd. Waarom moest ik dan zo lang wachten? Ook mochten er absoluut geen foto’s gemaakt worden, maar dit werd niet uitgelegd. Ik probeerde open te blijven en nieuwsgierig te zien waar dit naartoe ging. Tegelijkertijd viel het me op dat de vloer (en de rest van de ruimte) niet schoon was, terwijl ik mijn eigen kleding op de grond moest leggen in een paskamer die minder sfeer had dan de H&M. Ik voelde me ontzettend ongemakkelijk, maar de medewerkers hadden dat totaal niet door.
De medewerker die mij hielp had weinig verstand van de jurken en ze gaven me 3 van de 4 jurken die te klein waren. Ik had aangegeven dat ik graag een jurk wilde waarin ik me kon bewegen, maar het volgende model was weer een maat te klein en zat super strak. Daarnaast zag ik naadjes die kapot waren; de jurken werden duidelijk niet met veel liefde behandeld. Het voelde alsof drie tieners de zaak hadden overgenomen. Ik miste iemand die wat ouder was en meer verstand had van mensen.
Ik ging daar weg met veel stress en voelde me dik, niet gehoord en niet gezien. Ik kon dit op dat moment ook niet goed aan hen uitleggen. Gelukkig was dit niet mijn allereerste pasafspraak; bij andere winkels was de ervaring veel beter. Ik kan deze winkel niet aanraden. Ze bestaan al 10 jaar, maar het voelde erg onprofessioneel. Ik hoop dat andere bruiden niet een soortgelijke ervaring hebben. Jammer.