Marije en Bas
6 ervaringen
8 juni 2026
- Informatievoorziening:
-
- Communicatie:
-
- Behulpzaamheid:
-
- Flexibiliteit:
-
- Begreep onze wensen:
-
- Prijs & kwaliteit:
-
In één woord, wauw! Wij kijken, samen met onze kinderen, familie en vrienden terug op een onwijs mooie ceremonie. Jij hebt precies ons verhaal verteld, het was persoonlijk, oprecht en letterlijk met een lach en een traan.
Vanaf ons eerste contact wisten wij het eigenlijk al, wij willen jouw als onze trouwambtenaar. Jouw liefde, warmte en betrokkenheid vanaf het eerste contact.
Dank je wel voor jouw mooie toespraak en hoe jij onze dag net wat specialer hebt gemaakt.
Liefs,
Familie Ootes