Wij hebben de 20-08-2024,en de 27-08-2024 een mooie kever gehuurd.De chauffeur was erg goed(dick)een hele vriendelijke,en sociale man.We hebben een onvergetelijke dagen met hem,en bruiloft beleefd!Super bedank Dick!!!
Marcel & Fiona Schreutelkamp
8
ervaringen
5 augustus 2023
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Op 22 juli 2023 zijn wij getrouwd op kasteel de Schaffelaar. Wij zijn vanuit ons huis vervoert door een trouwauto van Bolderman trouwauto’s.
De chauffeur was keurig op de afgesproken tijd aanwezig. Keurig gekleed en mooi pak.
Door dat er deze dag veel verkeer was op de A1 moest hij een alternatief route nemen om ons oprijd op het kasteel te krijgen.
Wij waren ondanks de alternatieve route netjes op tijd bij het kasteel.
Risa-maria&Stefan
3
ervaringen
19 oktober 2020
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Een prachtige dag bevat ook een geweldige oldtimer.. Die hadden wij dan ook daar besteld.. Een echt leuke chauffeur die gezellig meedeed met mij en de kinderen spelletjes in de auto doen en zingen wat een leuke ervaring tijdens zo'n stress situatie.. Boldermann bedankt
Astrid
3
ervaringen
13 oktober 2019
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
mooie auto's mooie prijsjes. zin in de dag
Dagmar en Norbert
2
ervaringen
8 augustus 2018
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
22-06-18 via Bolderman een Rolls Royce trouwauto gehuurd. Chauffeur was netjes op tijd en een aardig nette man.
Helaas was de chauffeur niet helemaal bekend met de auto. Bijvoorbeeld: Ruitenwisser knop niet vinden, niet starten doordat de auto nog in drive stond ipv neutraal, handrem vergeten waardoor de auto ervandoor gaat.
Maar het ergste was nog dat ik de navigatie op mijn telefoon moest gebruiken omdat de chauffeur dit weigerde te gebruiken... en de chauffeur niet wist waar we heen moesten terwijl wij alle gegevens moesten doorgeven aan Bolderman. Erg jammer als je van de rit wil genieten tijden je trouwerij!
Communicatie via de telefoon kan beter, meerdere keren moeten bellen op een dag voordat ik iemand aan de lijn kreeg.
Heleen
5
ervaringen
19 juni 2018
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
11 mei 2018, hebben wij onze grote dag gehad! Met vervoer van Bolderman auto's! We hebben op en top genoten en de chauffeur ook :-)!
Reinout & Daniëlle
3
ervaringen
28 mei 2018
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Een dag voor onze bruiloft hier nog onze trouwbus kunnen regelen!
Super bedrijf! Goed geholpen!
En schone bus en leuke chaffeur!
vd berg
1
ervaring
25 mei 2018
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Top bedrijf dag voor de bruiloft andere bus moeten regelen dus kwam in contact met hun hij heeft ze best gedaan om een chaufeur te regelen en dat is gelukt echt super en de bus was ook netjes onderhouden
Lilian
2
ervaringen
30 maart 2018
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
We werden vanaf het eerste contact goed geholpen. De chauffeur van onze auto was erg vriendelijk. Prima service.
A.M. Cakir
1
ervaring
30 november 2017
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Ik heb de auto bij Bolderman net een week voor mijn bruiloft kunnen regelen. Had er wel zelf achteraan moeten lopen maar dat kwam uiteindelijk wel goed. Er is helaas geen informatie beschikbaar over de instap ruimte achter in de auto. Dus als je een groot hoepel hebt voor je bruidsjurk is het mogelijk dat je niet in de auto past. Communicatie liep erg stug, en voornamelijk via de mail.
De auto zag er netjes uit, maar onderweg stotterde de auto erg veel. En net voor het belangrijkste moment in mijn leven, wanneer ik mijn bruid met grote opkomst had moeten ophalen, ging de auto kapot. Chauffeur kon niets anders doen dan Bolderman bellen. Die stuurt een vangende auto, maar die komt ook nog eens 1.5 uur later aan. De auto heb ik dus helemaal voor niets gehuurd.
Een week of 2 na de bruiloft stuur ik zelf maar een gefrustreerde mailtje omdat Bolderman het blijkbaar niet belangrijk vindt om na te vragen naar het incident of überhaupt een beetje medeleven te tonen. Ik wacht tot op heden nog steeds op een mailtje terug. Eenmaal het geld op de rekening te hebben lijken ze niet veel waarde te hechten aan klanttevredenheid en beleving. Heel erg schandalig dat een bedrijf, die notabene catered op een van de belangrijkste momenten in iemands leven, zo nalatig kan zijn.
Enige pluspunt aan dit hele stuk ongeluk was de chauffeur. Het was een heel vriendelijk man. Jammer dat hij de enige was die de tekortkoming van Bolderman nog enigszins probeerde goed te praten. Want van het bedrijf hoef je niets te verwachten.