Wendy Bolier
9 ervaringen
21 juli 2025
- Informatievoorziening:
-
- Communicatie:
-
- Behulpzaamheid:
-
- Flexibiliteit:
-
- Begreep onze wensen:
-
- Prijs & kwaliteit:
-
Eerst het positieve: Landgoed Overste Hof is echt een prachtige locatie, die je op je trouwdag ook echt helemaal voor jezelf hebt. Ze waren heel flexibel en al onze wensen waren mogelijk. We bleven bijvoorbeeld de nacht van tevoren al slapen met een aantal gasten, en toen hebben ze ook al een heerlijk diner verzorgd. Zo konden we de dag ervoor de decoratie al doen, en werden we de dag zelf heerlijk relaxed op locatie wakker. Vrijwel onze volledige fotoshoot hebben we ook op het landgoed zelf gedaan, want daar waren al zo veel mooie plekjes! O.a. bij het water en op de binnenplaats, mooie plekken en variatie genoeg! Tijdens onze trouwdag zag alles er piekfijn uit, was alles tot in de puntjes geregeld en het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Verder was de bruidssuite echt fantastisch, hadden we ter plekke 1 contactpersoon die vrijwel de gehele tijd aanwezig was en mixen ze gratis je favoriete cocktails als je zelf de drank aanlevert. Ten slotte zijn de prijzen echt heel netjes. We hebben offertes opgevraagd bij verschillende locaties, en vrijwel overal was het duizenden (!) euro's duurder voor ongeveer hetzelfde. We zijn dan ook ontzettend blij dat Overste Hof onze droombruiloft (met veel daggasten en overnachtingen) waarheid heeft kunnen maken binnen ons budget.
Dan helaas het negatieve: de communicatie vooraf en na afloop. Op verschillende momenten konden we de locatie niet of nauwelijks bereiken (zowel via mail, contactformulier als telefonisch) en duurde het weken of zelfs maanden om antwoord op onze vragen te krijgen. Dit leverde ons veel stress en onzekerheid op. Zeker toen 9 maanden na het boeken, ineens ontkennend werd gereageerd op onze voorovernachting. Na veel aandringen en blijven mailen is er gelukkig toch nog bevestigd dat we dit inderdaad afgesproken hadden. Later hebben we nog een aantal hotelkamers toegevoegd aan deze overnachting, maar het is helaas nooit gelukt om hier een bevestiging van te ontvangen. Hier hebben we verschillende malen om gevraagd, maar "ik ga er wel vanuit" was de meest veelbelovende reactie waar we het maar mee moesten doen. Tot op de dag van de overnachting was het dus spannend of de kamers daadwerkelijk beschikbaar waren, maar gelukkig wel! Het is ons een raadsel hoe de communicatie via de mail zo slecht kon zijn, maar alles ter plekke toch helemaal goed geregeld was.
Ook na afloop van de bruiloft ging het opnieuw mis toen we een aantal vragen en opmerkingen over de factuur hadden. Maar liefst 5 weken lang kregen we geen enkele reactie op onze mailtjes en telefoontje. Na die 5 weken werd het gelukkig wel keurig opgepakt door een nieuw contactpersoon en toen wel snel afgehandeld.
We hopen echt enorm dat Overste Hof zijn communicatie (heeft) verbeterd en toekomstige bruidsparen niet dezelfde ervaring hebben. Want zonder deze toegevoegde stress en gedoe, hadden we deze Overste Hof zonder meer een 10 gegeven.