Ervaringen met Dynasty Bruidsmode

Sorteren op:

Anoniem

2 ervaringen

16 januari 2025

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Super leuke winkel! Prachtige jurken! Mijn droom
Jurk hier gevonden! Miste wel echt het momentje als je de jurk hebt gevonden, voelde meteen als afrekenen en klaar terwijl bij andere winkels in Zwolle echt champagne gepopt wordt en echt mee geleefd en even stil gestaan wordt. Dit is wel een aandachtspunt punt ook de winkel was erg slordig en oud bollig. Op tafel stonden chocolaatjes die zo goed als op waren, niet netjes aangevuld. Kleine dingen die t maken. En heel naar dat je vol aan de weg staat en men naar binnen kijkt als je je jurk aan hebt. Voelde heel ongemakkelijk. Verder super leuke dag gehad en ze denken goed mee

Linda

1 ervaring

30 augustus 2022

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Allemaal sterren, ik ben een heel tevreden klant! Ik heb een heel fijne ervaring gehad tijdens het uitzoeken van mijn trouwjurk en de aankoop daarvan in deze winkel. Wat ik heel prettig vond was de vrijheid van het zelf door de jurken die in de winkel hangen heel mogen kijken. (Dit is niet in iedere andere winkel mogelijk, vaak wordt er voor je gedacht/beslist, is mijn ervaring)
Alles kan hier worden besteld in je eigen maat. Maar er wordt wel geadviseerd, op een persoonlijke en passende manier. Yvonne is eerlijk en dacht mee wat voor mij een mooie jurk zou zijn. Op afspraak is er veel mogelijk. Tijdens de vakantieperiode moest ik mijn jurk iets eerder ophalen omdat de winkel ook een tijdje gesloten was. Ik vond dit niet erg, zie dit als een keerzijde van heel persoonlijk contact en ervaring, je treft er namelijk bij ieder bezoek dezelfde mensen. Bij het ophalen werd nog gevraagd door Maritha even een foto door te sturen van mij in de jurk op de trouwdag. Dit gaf ook dat ik al met al een heel oprecht geïnteresseerde indruk kreeg van iedereen bij Dynasty. Oprecht en eerlijk, daar heb je wat aan vind ik, wanneer je de jurk uitzoekt voor een van de mooiste/mooiste dag in je leven!

Reactie van Dynasty Bruidsmode

Dank je wel Linda

Heel veel liefde en geluk

Team Dynasty

Schraa

1 ervaring

12 augustus 2022

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Vandaag de trouwjurk van mijn dochter opgehaald. Kippenvel moment! Zo fantastisch mooi! Perfect op maat gemaakt. Ze voelt zich er zo goed in! De verkoopster voelde precies onze stijl aan, haalde gaf meteen de goede jurken uit het rek en gaf goede adviezen. Ik raad deze winkel echt aan. Marlies Schraa, moeder van een heel blije a.s. bruid

Reactie van Dynasty Bruidsmode

Wat fijn om te lezen. Wij wensen U uw familie en zeker uw dochter een fantastische dag
Team Dynasty

Christel Gras

2 ervaringen

10 juni 2022

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
In september 2020 mijn jurk uitgezocht. Bij het eerste bezoek, is Yvonne zeer vriendelijk en behulpzaam. Vanwege corona kon de bruiloft niet plaatsvinden in april 2021. Uiteindelijk zijn wij afgelopen april getrouwd. Zoals afgesproken heb ik begin februari gebeld om de jurk door te passen en op maat te laten maken. Dit kon alleen maar op een woensdag ivm aanwezigheid van de coupeuse. Begin maart was het dan zover. Maar wat bleek de jurk bleek veel te klein. Daarop riep Yvonne door de gehele winkel heen dat we allemaal met corona kilo’s kampen, beetje vreemd want ik was inmiddels ruim 5 kilo lichter. Dus kortom de jurk was te klein besteld. Echter tijd om een nieuwe te bestellen was er niet. Maar de coupeuse verzekerde mij dat het haar ging lukken om de jurk goed te krijgen. 10 dagen voor de bruiloft mocht ik hem voor de tweede keer doorpassen. Wat bleek de jurk was nog steeds niet goed, veel te lang en bij de borsten niet goed. Maar gelukkig was dat op te lossen. Wat wel vreemd was, was dat we de vermaak kosten moesten betalen, ruim 250 euro. Omdat ik de jurk van mijn ouders heb gekregen wilde ik er op dat moment niets over zeggen. Helaas ging de jurk op de dag zelf stuk. Vlak na de ceremonie kwam er iemand naar mij toe die zei er zit een scheur in je jurk. Gelukkig hadden we een ceremoniemeester die de jurk Quick en dirty heeft gemaakt. Na het trouwen zijn wij eerst op huwelijksreis geweest en bij terugkomst ben ik met mijn jurk naar Dynasty teruggegaan. Bedoeling was stomen en de trouwschoenen verven. Echter ik heb aangegeven dat de jurk kapot is gegaan bij de rits en dat ik daar een compensatie voor wil hebben. De coupeuse kon mij dat niet beloven maar zou het met Yvonne overleggen. Dat heb ik geweten. Yvonne belde mij dinsdags, met de opmerking je had een vraag over je jurk? Ik zei geen vraag, er zit een scheur in. Discussie begon dat het geen scheur is maar los heeft gelaten. Ik gaf aan een compensatie te willen hebben ook omdat het niet mijn probleem is dat zij de jurk te klein bestellen en dat ik dan de vermaak kosten moet betalen. Yvonne gaf aan op geen enkele manier compensatie te willen geven ook niet door bijvoorbeeld de jurk kosteloos te laten stomen. Het was haar probleem immers niet. Daarnaast was ze zeer verbolgen dat ze het pas 4 weken na het trouwen hoorde en waarom ik haar niet op de dag zelf had gebeld. Hoe dan ook, geen enkele blijk van medeleven. Fouten worden gemaakt, maar als je dan niet in staat bent om je excuses te maken dan ben je geen knip voor de neus waard. Kortom zodra de jurk betaald is, is de vriendelijkheid volledig weg. Ik beveel Dynasty Bruidsmode dan ook niet aan.

Reactie van Dynasty Bruidsmode

Beste Cristel . Graag wil ik reageren op jouw berichtje. Allereerst herken ik mij totaal niet in jou bericht. Ik ben al 37 jaar werkzaam in de Bruidsmode en het laatste wat ik zal doen , is iets zeggen over Corona kilo’s. Dat wil niet zeggen dat het niet ter sprake kwam, maar niet op de manier zoals jij hier nu verteld. Dat jouw japon te strak zat klopt inderdaad. Maar hij is zeker niet te klein besteld. Daar komt bij dat er altijd genoeg naad zit in een japon om het uit te leggen. We hebben het inderdaad over Corona gehad, maar zoals ik mij kan herinneren was het iemand van jouw gezelschap die riep, je lichaam verandert ook door de jaren heen. Het was inderdaad ook een kleine twee jaar geleden dat je de japon had uitgezocht. Ik heb toen inderdaad gezegd dat Corona ook een rol speelt. Dit heb ik absoluut niet door de zaak geschreeuwd , want ik schreeuw namelijk nooit, en helemaal niet tegen mijn klanten. Dan terug te komen op zoals jij het omschrijft de scheur in jou japon. Ik heb de japon bekeken. Het was zeer zeker geen scheur zoals ik ook aan de telefoon aangaf. Wat er wel was dat was dat er een applicatie een stukje in jouw taille had losgelaten. Het was dus absoluut geen scheur. Nou ben jij 5 weken naar jouw trouwdag bij ons in de winkel gekomen en hebt tegen mijn medewerkster gezegd dat je de reiniging en het verven van jouw schoenen gratis wilde hebben. Nou beste Christel dat viel inderdaad bij mij verkeerd. Als er iets is met een japon kun je niet na vijf weken er mee aankomen . Als het loslaten van één applicatie het was maar twee cm, jouw zo hoog had gezeten had je mij zeker dat zo snel mogelijk laten weten. Niet vijf weken ernaar. En daar komt dan inderdaad nog bij dat het niet aan jouw is om te zeggen wat ik gratis als compensatie moet doen. Als jij mij normaal er op had aangesproken en het aan mij had overgelaten wat ik had willen doen, was het zeker goedgekomen. Maar wat jij eiste was niet redelijk en in verhouding met twee cm loslaten van jouw applicatie. Tevens is jouw japon in de juiste maat besteld zoals jij die had toen jij in september 2020 jouw japon hebt uitgezocht. Verder wens ik jouw al het geluk toe. Ik verblijf dan ook met vriendelijke groet. Yvonne van Velzen Dynasty Bruidsmode.

Jelly

2 ervaringen

11 augustus 2021

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Na een super enthousiast en vriendelijk contact via Facebook ben ik van een koude kermis thuisgekomen. Een mega domper.

De mevrouw die ons “verwelkomde” stoorden we in haar werkzaamheden. Althans dat idee kregen wij.
Mevrouw was niet te spreken over mijn stiefdochter van 8 die een uitgesproken mening heeft. Kon er ook niet mee omgaan. Mijn moeder was niet enthousiast over een jurk en ook dat was niet de bedoeling. Het gaat er niet om wat u vindt, zij moet ‘m mooi vinden.

Ik snap dat allemaal, maar heb deze mensen meegenomen met een reden.

De mevrouw was onvriendelijk, niet enthousiast en heeft me een rotgevoel en nare ervaring bezorgd. Binnen een uur stonden we weer buiten. Dit bedrijf is voor mij geen aanrader. In de middag konden we terecht bij een andere zaak, waar we gelukkig de ervaring op hebben gedaan van hoe het ook kan.

Informatievoorziening is niet van toepassing. Geen advies, er wordt alleen even gekeken wat er in jouw maat is. Figuur wordt niet naar gekeken.

Communicatie was heel fijn via Facebook. Daar juist een positief gevoel gekregen over de genoemde ervaring met bruiden met een maatje meer. Realiteit was helaas niet zo. Althans, de persoon met wie ik de afspraak had.

Behulpzaamheid, we hadden het idee dat we ongelegen kwamen. Dit gevoel werd op ons overgebracht door de verkoopster. Ze was behulpzaam in het laten passen van jurken, maar niet is het geven van adviezen ed.

Flexibiliteit, geen verschillende modellen in mijn maat. Verder niet echt een ervaring opgedaan met dit onderwerp.

Begrip voor wensen, er was totaal geen begrip. Vrouw had geen flauw benul van wensen.

Prijs & kwaliteit, totaal niet gevraagd naar de nummer 1 vraag! Wat ik wil uitgeven aan een jurk is niet ter sprake gekomen.

Reactie van Dynasty Bruidsmode

Beste Jelly, wat vervellend dat je deze ervaring hebt opgedaan in onze zaak.

Iedereen die bij ons binnen komt voor haar droomjapon proberen wij zo goed mogelijk te helpen, ook onze verkoopadviseuse die jou geholpen heeft staat bekend om haar vriendelijkheid en ervaring en geduld (werkt al meer dan 30 jaar in dit vak) Wat er dan precies mis is gegaan kunnen wij dan ook niet helemaal rijmen.
Het positieve wat je tijdens de communicatie op facebook hebt ervaren stralen wij ook uit in onze winkel, dat is ons streven altijd al geweest.

Nogmaals jammer dat je deze ervaring hebt opgedaan.

Wij wensen jou natuurlijk een hele fijne trouwdag toe met veel liefde en geluk voor de toekomst

Met vriendelijke groet
Dynasty Bruidsmode

Janet

2 ervaringen

21 april 2021

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Na maandenlang zoeken op pinterest voor de perfecte jurk, weet je pas wat bij je past wanneer je dé jurk aan hebt. De eerste jurk was mijn ultieme jurk. Mede door het goed luisteren, meedenken en adviseren hebben de andere jurken het niet gehaald bij mijn eerste jurk. Een fijne sfeer zorgde voor dat ik mijzelf kon zijn bij dit mooie moment. Nog een jaar wachten tot de grote dag, maar de droomjurk is er.

Reactie van Dynasty Bruidsmode

Dank je wel voor je mooie woorden en wat fijn dat wij jouw droomjurk kunnen en mogen verzorgen
Groetjes, Team Dynasty

Anoniem

1 ervaring

14 oktober 2020

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Yvonne had alle tijd voor je, de zaak voor jou en je gezelschap alleen. Rust, goede service en prachtige jurken. Zoals ik had gehoopt dat het passen van trouwjurken zou zijn.

Reactie van Dynasty Bruidsmode

wat leuk om te lezen

groetjes Yvonne

caressa

2 ervaringen

20 september 2020

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Pasafspraken allemaal soepel verlopen.
Adviseerden goed. Ook of iets te veel werd of wat we juist beter konden doen.
Na de eerste x passen had ik zelf best wel twijfels bij de jurk, maar nu zo blij dat ik toch voor deze jurk ben gegaan!

Reactie van Dynasty Bruidsmode

Hoi Caressa,

Wat fijn dat jij jouw droomjurk hebt gevonden bij ons

Groet Team Dynasty

Anoniem

1 ervaring

6 maart 2020

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Bij de tweede jurk was het meteen raak! Ik heb bij Dynasty precies gevonden wat bij mij past.

Dynasty is een winkel waar goed geluisterd wordt naar je wensen. Ik ben geholpen door Yvonne en was zeer tevreden met de manier waarop zij dit deed. Ze luisterde goed maar had ook haar eigen inbreng door al haar ervaring. Dit heeft er voor gezorgd dat ik nu een jurk heb gevonden die bij mij past. Totaal anders dan ik verwacht had.

Ik vond vooral de rustige manier van helpen heel erg fijn. Er lag totaal geen druk op en Yvonne kwam heel oprecht over. Durfde ook te zeggen als iets niet mooi was.

Ik hoefde er niet over na te denken (deze tijd kreeg ik overigens wel mocht dat nodig zijn geweest) ik heb de jurk meteen gekocht.

Reactie van Dynasty Bruidsmode

Wat fijn om te lezen

groetjes Yvonne

Irene

1 ervaring

4 maart 2020

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Mijn droomjurk heb ik gevonden bij Dynasty! Wat heb ik een fantastische middag gehad. Yvonne heeft zichtbaar jarenlang ervaring. Ze wist me precies te vertellen welke jurk er mooi bij mijn figuur past. Daarnaast was Yvonne enorm creatief door bijvoorbeeld een te laag decolleté weg te werken met stukjes kant. Zo kreeg ik direct het beeld hoe m'n jurk er uit zou gaan zien. Echt een aanrader. Het is dat ik nog trouwen moet, anders had ik mijn mooie jurk gedeeld.

Reactie van Dynasty Bruidsmode

Daar doen wij het voor Irene

Lieve groet Yvonne