Ervaringen met Sixt

Sorteren op:

Iris

10 ervaringen

21 oktober 2019

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Voor weinig geld, heb je 3 dagen een geweldige toffe moderne trouwauto!

Anoniem

3 ervaringen

13 augustus 2019

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Super goede ervaring gehad. Goede communicatie en prijs/kwaliteit,

Marieke

15 ervaringen

19 mei 2019

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Goeie service en communicatie. Nog even wachten of we de borg terugkrijgen, gaat wel wat km af aangezien we iets over de 600 km zaten en dit zat erbij inbegrepen. Ook of we de auto goed hebben weg gezet, maar volgens mij zit dit wel goed

Marcel

4 ervaringen

29 augustus 2018

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Super ervaring met Sixt gehad. BMW 4 cabrio gehuurd, tijdens het boeken hebben wij vermeld dat het een trouwauto betrof. Hier hebben ze perfect rekening mee gehouden door een zwarte nieuwe BMW 4 cabrio te regelen! Bij het afhalen is deze ook nog gewassen om op en top te shinen op onze trouwdag.
Kosten waren vele malen beter dan bij speciaalzaak voor trouwauto's.

Anita Sienyie

6 ervaringen

23 juli 2018

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Slechte communicatie, aan de telefoon werd gezegd dat we de auto eerder konden ophalen, niet vermeldend dat het dan 100 euro extra kost. Uiteindelijk hebben wij toch bij betaald, omdat we anders weer opnieuw heen en weer moesten rijden. Dat kost allemaal weer geld, tijd en energie.

Jennifer

4 ervaringen

2 juni 2017

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Nette trouwauto. Goede communicatie. Komen hun afspraken netjes na

Reactie van Sixt

Bedankt voor uw feedback! :)

Leonie

7 ervaringen

14 mei 2016

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Hadden vroeg tijdig een mini cooper besteld. Alleen kwamen we erachter dat je een grote kans had dat je deze auto niet kreeg. Dit werd ons niet verteld. Daarom hebben we bij een ander bedrijf een auto gehuurd

Reactie van Sixt

Helaas is het zo dat u bij Sixt (op een enkele uitzondering bij onze special cars na) altijd een autogroep boekt. Dit betekend dat u in de autogroep van de Mini cooper bijvoorbeeld ook een Citroen DS3 kunt krijgen. Wij kunnen binnen deze autogroep in verband met de planning van de vloot helaas geen auto garanderen.