Ervaringen met Abdij Marienkroon

Sorteren op:

Bianca

2 ervaringen

13 juli 2015

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Prachtige trouwlocatie. Zowel binnen als buiten. Mooie natuur & binnen ook genoeg mooie plekken. We hebben er pracht foto's aan overgehouden. Hele lieve mensen, en zeer gastvrij.