
Richard Scholten
1 ervaring
27 maart 2022
- Informatievoorziening:
-
- Communicatie:
-
- Behulpzaamheid:
-
- Flexibiliteit:
-
- Begreep onze wensen:
-
- Prijs & kwaliteit:
-
Helaas hebben wij onze bruiloft moeten uitstellen omdat we ziek werden op de dag voor onze trouwdag.
Het melden van de schade verliep in eerste instantie wat rommelig maar wel verder wel begripvol en snel. Het duurde eerst even voor we de juiste persoon aan de telefoon kregen. Direct bij het melden van de schade kregen wij de vraag of wij ook direct een nieuwe verzekering voor de nieuwe datum wilde afsluiten.
Helaas ging de afhandeling van de schade minder snel. Na bijna een maand kregen we eindelijk een inhoudelijke schriftelijke reactie. Hierin stond dat de schade niet werd gedekt omdat een epedemie of pandemie is uitgesloten. Hierin zat een verwijzing naar de voorwaarden waaruit het ons nog steeds niet helemaal duidelijk is dat dit ook voor een ziek bruidspaar geldt.
Hierop hebben we om extra toelichting/verduidelijking gevraagd. Helaas is dit inmiddels ook 3 weken geleden en hebben we hiervan nog niets vernomen.
Wij begrijpen dat er geen dekking te geven is voor het uitstellen van een bruiloft op grond van alle coronaregels. Dat zelfs een ziek bruidspaar geen gedekt evenement is, vinden wij onbegrijpelijk voor een dergelijke verzekering.