Fam Sijbertsma
1 ervaring
1 juni 2026
- Informatievoorziening:
-
- Communicatie:
-
- Behulpzaamheid:
-
- Flexibiliteit:
-
- Begreep onze wensen:
-
- Prijs & kwaliteit:
-
Super mooie dag gehad en ze maken je dag onvergetelijk. Het is allemaal al spannend genoeg maar zij laten het zo relaxed voelen dat je alleen maar hoeft te genieten. Super professioneel en even vriendelijk ! Heerlijk gegeten en gedronken. En super leuk feest gehad. Had niks anders gewild, behalve het misschien nog een keer over doen