Wat een mooie, bijzondere en geweldige dag hebben wij gehad! Mooier dan we hadden kunnen dromen en kunnen denken. De locatie Dekker (lodge at the Lake) was geweldig met super mooie plekjes voor foto’s en super mooie zalen. We hadden prachtig weer dus we konden buiten de ceremonie doen aan het water. Binnen was eventueel ook een hele mooie zaal. Dus je hebt altijd een mooie dag! We hadden die dag meerdere mooie zalen tot onze beschikking wat ervoor zorgde dat je overal tijd genoeg had. Het eten was in het mooie restaurant of kon in een kleinere zaal als je minder gasten hebt, het feest was in een andere zaal en we hadden een grote ruimte om ons bijv om te kleden. Kortom als het feest bijvoorbeeld opgebouwd moet worden door de DJ dan heb je daar geen last van omdat het in een andere zaal is. De service en bereikbaarheid van Nathalie was top! Duidelijk, flexibel, lief, dacht met je mee en regelde de dingen zoals we hadden afgesproken. Mocht je een lokatie zoeken waar je relaxed binnen en buiten kan trouwen dan is dit je locatie. Voor het eten waren verschillende mogelijkheden van buffet, bbq tot aan 3 gangen diner. Dus overal was keuze in. Oh ja en een heel groot gratis parkeerterrein iets wat voor je gasten ook heel fijn is.
Robert en Louise
2
ervaringen
23 augustus 2024
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wij hebben juni dit jaar onze bruiloft gevierd bij Dekker. Wij zijn enorm tevreden over hoe alles is verlopen. De dag zelf was fantastisch! Je hebt voor elke gelegenheid een andere zaal waardoor het heel leuk blijft, elke keer iets nieuws. De zalen zijn van zichzelf al prachtig, dus veel decoratie heb je binnen niet meer nodig.
Het personeel is enorm professioneel en vriendelijk, ze letten heel goed op en weten wat ze doen. Onze gasten en wij zijn niks tekort gekomen.
Bij het 3-gangen diner voor 64 personen was alles super verzorgt, het eten was heerlijk en je glas werd continu bijgevuld.
Ook al onze gasten waren zeer te spreken over de locatie en hoe alles geregeld was.
Al met al, een dikke aanrader !!
Reactie van Dekker Zoetermeer
Beste Robert en Louise,
Dankjewel voor de complimenten! We vonden het fijn deze dag voor jullie te mogen verzorgen.
Liefs Yvonne
Kevin & Lisanne
1
ervaring
19 september 2023
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wij hebben een geweldige bruiloft gehad. Alles is perfect verlopen en we waren heel blij met hoe de medewerkers alles deden! Onze gasten waren vol lof over de locatie en over de medewerkers. Het contact vooraf was ook erg fijn. Wat ons betreft een echte aanrader!
Detty en Chris
1
ervaring
12 september 2023
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wij zijn getrouwd op 13 augustus 2022 en het was echt één van de beste dagen van mijn leven.
Het was niet volledig wat ik in gedachten had omdat de zalen heel specifiek zijn waardoor er niet te veel flexibiliteit mogelijk was. Wel moet ik zeggen dat er alles aan gedaan is om toch aan mijn wensen te kunnen voldoen en er werd meegedacht over alternatieven. Hierdoor zijn we tot een goede compromis gekomen voor beide partijen. De zalen zijn in hele goede staat en er was uiteindelijk ook niet veel nodig om toch mijn visie tot leven te brengen.
Wij zijn buiten getrouwd en de buitenlocatie is prachtig, de bbq was heerlijk en onze gasten hebben hier een maand lang nog over gepraat. Het personeel was heel vriendelijk, aardig en behulpzaam. Wij hebben uiteindelijk zelfs nog iets langer kunnen feesten dan dat wij hadden aangegeven.
Op de dag zelf was Verona een engel. Ze heeft ons echt bijgestaan en alles in goede banen geleid. Ik ben het hele team van Dekker dankbaar omdat zij hebben bijgedragen aan een fantastische ervaring.
Melisa en Suzanne
1
ervaring
6 september 2023
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Op 10 augustus 2023 een fantastische trouwdag gehad. We zijn de hele dag in de watten gelegd en de locatie is magisch.
Er zijn veel verschillende mogelijkheden voor zowel binnen als buiten en iedereen denkt met je mee.
Romano en Chantal
1
ervaring
8 augustus 2023
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wij hebben een fantastische trouwdag gehad bij Dekker! Het is ten eerste sinds kort allemaal gerenoveerd. De zalen zijn erg mooi geworden.
Wat fijn is is de flexibiliteit. Ze luisteren naar je wensen, je mag zelf de zalen uitkiezen maar ze geven hierover ook goed advies. Elke vraag, mail of bericht werd snel en duidelijk beantwoordt. En ik vind de prijs ook meer dan redelijk als je ziet wat je er voor krijgt. Het personeel vond ik op de dag zelf erg professioneel, vriendelijk en behulpzaam.
Op deze locatie heb je alles op 1 plek. Goed bereikbaar, gratis parkeren en het belangrijkste: het is een super mooie locatie. Wij kunnen ons echt geen minpunten bedenken, onze trouwdag was echt perfect!
Reactie van Dekker Zoetermeer
Beste Romano en Chantal,
Hartelijk dank voor jullie mooie reactie! We zijn blij dat we hebben mogen bijdragen aan jullie huwelijksdag.
Liefs, Yvonne
Anoniem
1
ervaring
29 juli 2023
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
I had my wedding there, I picked the place because it was a beautiful and practical location, and I worked hard to get that place….but that’s about it. I didn’t know that the service was unfriendly, disrespectful, arrogant and downright disappointing! The communication was strenuous and inconsistent. The food was expensive for a little and no imagination for variety. As the groom and bride we paid for the whole thing but as vegans, we only had one main dish, dry, a bunch of garnish but no real meal. There were also surprise extra charges afterwards with clear discrepancy. It’s a good thing it’s over, if I had more time and or a more practical location, then I would NOT have chosen them. For those who consider them as venue, it’s not to say that they could not improve themself in the future. I think it’s partly the management that is improper. One time, one worker even cut the phone on me and on another occasion, another worker almost hit me with the door. There was somewhat a feeling of discrimination but yeah…they’re happy enough to get our money. I hope this review is a way for Dekker to re-examine themself and how they want to be seen and acknowledge as a venue and service provider.
Bart & Iris
2
ervaringen
22 mei 2023
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wat een geweldige trouwdag hebben wij gehad afgelopen weekend bij Dekker! Alles was tot in de puntjes goed verzorgd vanuit de locatie. Zeer veel dank voor onze rots in de branding daar: Verona. Zij heeft ervoor gezorgd dat alles vlekkeloos verliep.
De locatie heeft vele mogelijkheden, een prachtige moderne uitstraling, veel groen en planten. De ceremonie buiten was prachtig zo aan het water.
We hadden ons geen betere dag kunnen wensen. Nogmaals bedankt!
Fred en Kim Slooter
1
ervaring
26 augustus 2022
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Onze trouwdag hier was SUPER. Vanaf de eerste afspraak is het gehele proces minutieus met Fabienne en Verona doorgenomen. Tot op het laatste moment konden er nog wijzigingen worden doorgegeven. Op de grote dag zelf, op deze prachtige locatie, is er constant aan onze wensen voldaan. We hadden een drankenpakket erbij genomen en continu werd er gevraagd of iemand nog wat te drinken wilde. Het eten (BBQ) was heerlijk en ruim voldoende. De bediening was heel erg gemotiveerd om ons met alles te helpen. Kortom, we hebben hier een geweldige bruiloft gehad.
Reactie van Dekker Zoetermeer
Beste Fred en Kim, wat fijn dat wij hebben mogen bijdragen aan de mooiste dag van jullie leven! Bedankt voor de complimenten.
Liefs, Fabienne
Nquan Johnson
1
ervaring
31 juli 2022
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Dekker als trouwlocatie- 7x Red Flag ervaring
Tijdens het bezichtigen van de locatie werden we rondgeleid door Tamara.
Het is een mooie locatie, modern en bied veel mogelijkheden voor een mooi huwelijk.
Wel gaf Tamara mij al het gevoel tijdens de rondleiding dat ze nieuw en onervaren was en niet van alle gang van zaken op de hoogte is. Ze moest veel nog navragen of bespreken met haar collega. Aan het einde van dat gesprek werden we al beetje gehaast omdat onze tijd voorbij was en ze aansluitend een andere afspraak had ingepland. - Red flag nummer 1.
Na zelf gemaild te moeten hebben om de offerte te krijgen, was deze best professioneel opgesteld. Zelfs een document over de huisregels en de kosten die we tot dat moment hebben besproken.
Tussendoor kreeg ik een mailtje van Tamara dat een ander stel op onze trouwdatum zou willen trouwen en of wij de datum nog onder optie willen houden. Vooral de manier waarop stond me niet aan. - Red flag nummer 2.
Hierop was mijn reactie dat ik natuurlijk de datum nog onder optie wil houden en dus nog een tweede afspraak zou willen.
Via de email hadden we ook nog de offerte verder aangepast en weer professioneel retour gekregen.
Ongeveer 2 weken later had ik gevraagd om tijdens onze tweede afspraak op locatie met een andere sales medewerker af te spreken, maar dat kon niet… - Red flag nummer 3.
Dus de tweede afspraak was weer met Tamara. Hierbij kwam ik met mijn verloofde en schoonzus kijken naar de locatie en halverwege onze afspraak gaf ik openlijk aan dat wij van plan zijn om alleen de ceremonie te willen vieren bij Dekker. Tamara gaf aan dat het moet kunnen en dat we ergens gaan zitten om de offerte aan te passen en onze wensen te bespreken.
Dus wij een plekje gezocht en enthousiast naar de offerte gekeken en aangeven welke dagdeel en welke opties we tot nu toe willen. Ik had duidelijk gevraagd of de offerte nog tegen die tijd de offerte nog aangepast kan worden, omdat we er misschien nog wel wat bij zouden willen boeken zoals hapjes of een uur extra borrelen of wat dan ook. Tamara zei dat inderdaad de offerte nog aangepast kan worden in de toekomst en er eventueel nog kosten bij zouden komen op nacalculatie. Een van ons zou de offerte ondertekend moeten terugmailen. Hiermee gingen wij akkoord.
Dus wij gingen blij weg van deze afspraak en met goede hoop en in afwachting van de aangepaste offerte totdat Tamara een mailtje stuurde met het volgende:
Naar aanleiding van ons gesprek van 1,5 week geleden heb ik met mijn collega overleg gehad over de mogelijkheden om het avondprogramma bij ons op locatie eruit te halen. Helaas kunnen wij dit niet voor jullie doen. De prijs voor de ceremonie is bij ons gebaseerd op een gehele bruiloft bij ons op locatie. Hierdoor is het voor ons niet mogelijk om voor jullie alleen de ceremonie aan te bieden. Daarbij komt nog kijken dat het op een zaterdag in het hoogseizoen is bij ons, mede hierom kunnen wij dit helaas niet realiseren.
Hoop jullie op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd en ik verneem graag wat jullie dan zouden willen. – Red flag nummer 4
Na het lezen van deze email heb ik Tamara gebeld en uiteindelijk ook weer gevraagd om haar collega te spreken waarmee ze dit allemaal besproken heeft. Ik kreeg Yvonne aan de lijn.
In het kort heb ik aangehoord van Yvonne dat Dekker vlak voor Corona een verbouwing is ondergaan en dat dus alleen een ceremonie vieren niet rendabel is. Mijn vervolg vraag is dus: wat is jullie omzet garantie? Yvonne zegt: die hebben we niet, maar alleen een ceremonie vieren is niet rendabel voor ons. – Red flag nummer 5.
Yvonne gaf in dit gesprek ook aan, dat als er een stel is die de volledige dag kan invullen, dat voor gaat. We zijn immers een bedrijf. Ook zei Yvonne dat veel locaties verwachten dat je de hele dag bij hun afnemen, maar uit mijn eigen ervaring van de 5 locaties waar wij zijn geweest om te bezichtigen, is dat totaal niet waar. Dit is hun eigen beleid die niet gecommuniceerd was met ons. – Red flag nummer 6.
Hier kwam naar voren dat deze locatie streeft naar hoge omzet, in plaats van de wensen van het bruidspaar en nog belangrijker het goed informeren van het bruidspaar! Er wordt verbaal tijdens de afspraak goede hoop gegeven, maar achteraf zaken besproken en ingetrokken.
De sales & reserveringen afdeling hebben nog niet alle zaken op orde en denken ook niet mee met een toekomstige klant. Zoals zeggen dat ze geen omzet garantie hebben, maar wel constateren dat de ceremonie niet rendabel is. Ik had aangegeven dat een mededeling zoals dit niet zomaar via de email verstuurd moet worden, want dat komt erg rauw op je dak vallen. Het heeft totaal geen persoonlijke touch of medeleven.
Ik had zelf actief gevraagd om teruggebeld te worden met informatie over de omzetgarantie en of er opties zijn voor het uitbreiden van de ceremonie waardoor we er dan wel uit kunnen komen qua rendabel zijn. Alsof ik hun werk ook nog voor ze moest doen! – Red flag nummer 7
Wat wel goed was, was dat nadat ik Yvonne had gesproken zij snel in gesprek is gegaan met de directie en gaf aan dat dit bedrijf nog geen precieze omzet garantie hebben vastgesteld, dit heeft tijd nodig, maar deze ligt rond de 10.000 euro.
Kortom mijn verloofde en ik zijn nu de dupe van onervaren medewerkers, afspraken die achteraf worden ingetrokken wegens geld en saleszaken die nog niet op orde zijn. Geen open houding, alleen maar excuusjes over waarom zij veel geld moeten verdienen op onze trouwdag. We krijgen weer twee weken om hierover na te denken. We zullen er zullen er echt heel goed over nadenken volgens mij…
Reactie van Dekker Zoetermeer
Beste Nquan,
We begrijpen jullie teleurstelling dat alleen een ceremonie bij Dekker Zoetermeer niet tot de mogelijkheden behoort.
Uiteraard willen wij dit nogmaals in een persoonlijk gesprek toelichten.
Namens het salesteam van Dekker Zoetermeer,
Yvonne