Ervaringen met Dirk de Wit Mode

Sorteren op:

Melissa & Elroy

2 ervaringen

21 mei 2026

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Ontzettend goed geholpen bij het uitzoeken van mijn trouwpak. Vanaf het eerste moment voelde het persoonlijk en professioneel aan. Dankzij hun advies heb ik een prachtig trouwpak gevonden voor onze bruiloft in Italië.

Fantastische winkel met vriendelijk en deskundig personeel. Absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een trouwpak en een fijne ervaring daarbij!

Reactie van Dirk de Wit Mode

Hartelijk bedankt voor uw mooie bericht! Op naar een mooie dag!

Joey Staats

1 ervaring

16 mei 2026

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Super geholpen en een mooi trouwpak bemachtigd, de support was super en behulpzaam

Reactie van Dirk de Wit Mode

Bedankt voor uw bericht!

Anita Van bruggen

5 ervaringen

3 december 2025

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Zeer fijne zaak om te winkelen. Personeel is zeer hulpvaardig en niets is te veel. Veel keuze in merken en kleding.

Reactie van Dirk de Wit Mode

Hartelijk dank voor uw bericht!

Gerben

1 ervaring

19 augustus 2025

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Zoek je als man zijnde een mooi en kwalitatief maatpak? Dan moet je bij Dirk de Wit mode zijn. Erik (1 van de adviseurs) heeft mij goed geholpen in het hele proces en ik en mijn vrouw zijn onwijs blij met het resultaat!

Reactie van Dirk de Wit Mode

Hartelijk bedankt voor uw bericht, fijn om te horen :-)

Marcel Jong / Marcel Jong & Astrid Kamp

5 ervaringen

14 oktober 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Via weddingfair in Alkmaar zijn we in contact gekomen met Dirk de Wit. Werd geadviseerd eerst langs te komen om te kijken en daarna afspraak te maken. Met drie dames heen gegaan om het trouwpak te gaan scoren. Heel erg leuk en vakkundig geholpen, werd je niets opgedrongen. Werd ruim de tijd voor je genomen, heel ontspannen. Prachtig pak gevonden. Na tweede afspraak is pak nog aangepast. Pak zat en stond geweldig. Ik ben zelf niet van de pakken maar dit stond ontzettend mooi. Veel complimenten gehad!
Ik zal Dirk de Wit zeer zeker iedereen aanraden!!!!

Reactie van Dirk de Wit Mode

Hartelijk bedankt voor uw reactie en waardering. Mooi om te horen. Fijn dat het allemaal goed was en natuurlijk van harte gefeliciteerd!

Van der Kreeft

1 ervaring

4 juli 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
In juni samen met mijn man gewinkeld bij
Dirk de Wit.
wij waren 22 juni 50 jaar getrouwd en op zoek naar leuke kleding.
We zijn fantastisch geholpen en geslaagd.
Op de dag zelf ging om 9.00 uur de bel, wat schetst onze verbazing. Er werd een enorme appeltaart bezorgd met de felicitaties van Dirk de Wit. Wat een bijzonder grote verrassing. De taart was overheerlijk, onze dank voor dit mooie gebaar.

Wim en Elly van der Kreeft

Reactie van Dirk de Wit Mode

Beste familie van der Kreeft, bedankt voor uw bericht. Goed om te horen. Dat doen we graag.

Rudi Kannekens & Astrid Booi

1 ervaring

17 juni 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Fantastisch en vakkundig geholpen.
Ze nemen ruim de tijd voor je, geven goede adviezen en luisteren naar je wensen

Reactie van Dirk de Wit Mode

Hartelijk bedankt voor uw reactie, goed om te horen :-)

Jos Reeuwijk en Burkhard Weitz

1 ervaring

18 februari 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wij zijn 31 januari 2024 bij jullie geweest en werden geholpen en geadviseerd door Linda Bakker. Eerst even kennisgemaakt en gevraagd wat onze wensen waren en daarna zijn we aan het passen geslagen. Het was een topmiddag en zijn zeer tevreden beiden met een mooi kostuum met daarbei behorende accessoires de deur uit gegaan. Ook de overige collega's mogen niet vergeten worden die ook geregeld even polshoogte kwamen nemen en soms een praatje maakten. DANK

Reactie van Dirk de Wit Mode

Hartelijk bedankt voor uw reactie :-)

Miguel de Groot

1 ervaring

18 oktober 2022

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Geweldig geholpen door Tom en Erik met mijn trouwpak. Fijne persoonlijke aandacht en goede service. Voor ons zoontje van 2,5 hetzelfde pak laten maken en de hulp hierbij was ook erg leuk en ontspannen.

Reactie van Dirk de Wit Mode

Hartelijk bedankt voor jullie positieve bericht! Jullie zagen er fantastisch uit!

Maurice en Wendy Beers

1 ervaring

10 oktober 2022

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Op 16 september 2022 zijn wij getrouwd en mijn mannen zijn bijzonder goed geholpen door Linda. Zij voelden zich erg gewaardeerd als klant en Linda bood zelfs aan om over te werken zodat zij zelf bij de laatste afhandeling aanwezig kon zijn. De mannen waren keurig op elkaar afgestemd en met de palmbomen ? binnen voering was mama weer helemaal vereerd!!
Super bedankt mensen van Dirk de Wit en met name Linda in t bijzonder !!!
De mannen zagen er PRACHTIG UIT en wij hebben dankzij jullie vele complimenten in ontvangst mogen nemen. Top.

Reactie van Dirk de Wit Mode

Hartelijk bedankt voor jullie positieve bericht! We geven de complimenten door!