Melissa & Elroy
2 ervaringen
21 mei 2026
- Informatievoorziening:
-
- Communicatie:
-
- Behulpzaamheid:
-
- Flexibiliteit:
-
- Begreep onze wensen:
-
- Prijs & kwaliteit:
-
Fantastische winkel met vriendelijk en deskundig personeel. Absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een trouwpak en een fijne ervaring daarbij!
Reactie van Dirk de Wit Mode
Hartelijk bedankt voor uw mooie bericht! Op naar een mooie dag!