Ervaringen met Gemeente Bergen op Zoom

Sorteren op:

Dirk

7 ervaringen

15 juni 2020

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Gemeente heeft een paar dagen van te voren gebeld dat de trouwzaal niet kon vanwege de corona dus zeer netjes konden we in de raadzaal trouwen maar wat betreft parkeren was zeer belabberd vanwege de corana veel terras en konden dus in eerste instantie niet parkeren dus moesten we maar dicht bij parkeren terwijl we mensen moeilijk te been waren dag van te voren wel goed gekomen maar dat was een hoop stress wat eigenlijk niet nodig was hadden ze dat gelijk gezegd had er niets aan de hand geweest maar erg behulpzaam aan de telefoon waren ze niet

joyce

3 ervaringen

1 februari 2020

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
het ging niet geheel makkelijk online kon ik een gratis huwelijk niet door geven , stond niet aan gegeven dat het niet kon dus bij het laatste kopje bleek dat dit niet kon.. en dat ik moest bellen jammer had toch al alles ingevuld dus tijd verloren..

gemeente was moeilijk bereikbaar dan was die persoon er niet die er overging toen weer dat die persoon was gaan lunchen en terug zou bellen heel apart maaaaaaar uiteindelijk is het gelukt en staat de datum en tijd vast.

Anoniem

4 ervaringen

27 juni 2019

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Alles is netjes geregeld zonder problemen

Kim

1 ervaring

8 juni 2018

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Hele fijne ervaring. Op de website kon ik niet alle informatie vinden maar via het personeel van de gemeente heb ik antwoord op al mijn vragen gekregen.

Kim

6 ervaringen

7 december 2017

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Gemeente is erg duur op zaterdag! Het is moeilijk in contact te komen met degene die over de trouwzaken gaat. De informatie verstrekking mag wat mij betreft beter. Een persoonlijk gesprek bij de gemeente zal al fijn zijn, vooral voor het geld wat je ervoor moet wegleggen.

Marjolein

12 ervaringen

12 juni 2017

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
We mochten onze BABS zelf kiezen. Deze zeer vriendelijke man was zeer snel en correct in de communicatie.

Grada

3 ervaringen

11 januari 2017

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Onduidelijkheid over ondertrouw, i.v.m. de veranderingen (digitalisering). Daarom netjes gebeld. Aan de telefoon netjes te woord gestaan en de papieren netjes thuisgestuurd gekregen.