Ervaringen met Gemeente Deventer

Sorteren op:

Ankie

6 ervaringen

9 september 2020

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Door de covid-19 pandemie is ons verteld dat er maximaal 25 gasten in de trouwzaal mochten. Dit heb ik zelfs nog een nagevraagd en het was echt 25 man.
Een week voor onze bruiloft kwam er een brief waarin 35 man maximaal stond. Dit vonden we heel vervelend. Je "schrapt" mensen die je er graag bij wilt hebben en een week van te voren blijkt dat ze er wel bij zouden mogen zijn. Maar een week van te voren mensen alsnog uitnodigen (hebben we wel gedaan) is ook best krom en er is in hun planning geen rekening meer mee gehouden.

Verder mooie zaal, aardige mensen!

Tips:
- Modernere muziekvoorziening, je moet nu nog mp3 aanleveren op usb. (Zet er een laptop neer, mail de muziek of zet er spotify op. Beetje met de tijd mee gaan, wij waren al verleerd hoe we aan mp3's moesten komen.
- Als je een voorkeurs ambtenaar aangeeft, moet je deze zelf benaderen. Ook hier zou het iets moderner kunnen.

Daphne

4 ervaringen

6 mei 2019

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Prachtige trouwzaal, mooie opstelling. Gastvrije bodes. Vooral een heel dik compliment voor trouwambtenaar Charlotte Rutgers- Latour. Zij heeft er een hele persoonlijke en eigen ceremonie van gemaakt.

Verbeterpunt voor de Gemeente: de communicatie persoonlijker en laagdrempeliger maken. Bijvoorbeeld door een rechtstreeks nummer van de Burgerlijke stand te verstrekken of een persoonlijke digitale omgeving te maken.

Dinanda

7 ervaringen

2 april 2018

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Je wordt heel goed begeleid bij de gemeente Deventer en ze luisteren en vervullen je wensen zo goed als ze kunnen. Echt top kwaliteit!

Anoniem

8 ervaringen

24 februari 2018

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Stugge telefonische gesprekken. Niet duidelijk in de informatie voorziening.