Ervaringen met Gemeente Haarlemmermeer

Sorteren op:

Nienke

5 ervaringen

4 juli 2020

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Goede communicatie en een gewelidige trouwambtenaar. Marian van der Veen kunnen we iedereen aanraden. We hebben zelden zo 'n mooi en bijzonder persoonlijk verhaal gehoord. En nu was t voor onze bruiloft. Wat een cadeau en geluk! Wilma van der Ham heeft ons tijdens de Coronacrisis heel fantastisch begeleid en gesteund in onze wensen en keuzes vwb uitstel van huwelijkdatum. Deze twee dames hebben onze dag helemaal bijzonder gemaakt!

Anoniem

4 ervaringen

16 december 2019

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Prima, alleen duurde lang voordat er gereageerd werd en de website deed het niet helemaal.

Richard

4 ervaringen

3 december 2019

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Behulpzame mensen aan de telefoon en eenvoudig via de website te melden

Anoniem

9 ervaringen

16 oktober 2019

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Prima geregeld, wel zelf contact opgenomen omdat we nog niets gehoord hadden van de ambtenaar, maar dit blijkt altijd vrij 'last minute' te gaan. Hele leuke ambtenaar!

Bianca

6 ervaringen

12 oktober 2017

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Goed gemeentehuis, prijs is ook goed

Liza

5 ervaringen

22 augustus 2017

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
De grote dag moet nog komen, maar tot nu toe erg tevreden over de communicatie. We zouden de ceremonie op een locatie buiten het gemeentehuis hebben, maar uiteindelijk kon dit helaas niet doorgaan. We hadden wel al betaald voor de ambtenaar die naar de locatie zou moeten komen. Uiteindelijk om geboekt naar op het gemeentehuis zelf en binnen twee weken het te veel betaalde bedrag netjes teruggestort gekregen. Wij trouwen op een vrijdag om 16:00 en dit kost natuurlijk best wel iets, ook al zijn we maar met een groepje van 10 bij elkaar, vandaar maar 3 sterren op dit punt, maar ach het is het waard!

Kim

5 ervaringen

25 juli 2017

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Aardig en behulpzaam! Ik raad iedereen Monique Cafe aan.
Ze luistert naar onze wensen.

Hanneke

10 ervaringen

15 augustus 2016

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
In december 2015 zijn wij in ondertrouw gegaan/hebben wij een "melding huwelijk" gedaan voor onze bruiloft in augustus 2016. Ik hoorde lange tijd niets van de gemeente (om het gebruikelijke voorbereidingsgesprek met de ambtenaar in te plannen), dus ik heb een maand voor onze trouwdatum maar contact opgenomen om te vragen of er nog een gesprek moest worden ingepland. Dit kon echter pas twee weken van tevoren. Voor een bruid die veel te regelen c.q. stress heeft is dat een vrij korte termijn...
Afijn, de ambtenaar belde ruim twee weken van tevoren, en wij hebben zeer snel na dat telefoongesprek een afspraak ingepland. Leuk gesprek, leuke ambtenaar, maar jammer dat toen al het hele programma van de ceremonie gepland stond (wij deden kerkelijk en burgerlijk huwelijk in één ceremonie).

Kortom: iets wat je niet kunt missen bij een bruiloft is een ambtenaar van de burgerlijke stand, dus een aanrader of niet: je kan er niet omheen!