Ervaringen met Gemeente Tilburg

Sorteren op:

Caroline

4 ervaringen

23 juli 2018

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Verplicht om op een andere locatie te trouwen dan het stadhuis door verbouwingen, maar de prijzen blijven hetzelfde. Ook de prijs als je kiest voor een eigen Babs blijft hetzelfde, dit is een slechte service!

Anoniem

5 ervaringen

2 juli 2018

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
De site mag duidelijker zijn in de informatie over trouwen. De medewerkers zijn vriendelijk. Wij wilde een eigen ambtenaar aandragen, maar dat was niet mogelijk. Daar waren ze niet flexibel in.

Nicole

7 ervaringen

16 oktober 2016

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Ambtenaar Berry was top! Mooie ceremonie, aardige man

Anoniem

6 ervaringen

18 juli 2016

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Zeer aardig, het verhaaltje tijdens de ceremonie was super mooi!

Sanne

4 ervaringen

24 oktober 2015

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Geen slechte ervaringen met de gemeente Tilburg, haar medewerkers (telefonisch, via de mail) en de ambtenaar Aziza (superleuk mens!!!).

Anoniem

6 ervaringen

1 december 2014

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Je merkt echt dat trouwen een melkkoe is, ook bij gemeentes. Mijn hemel, in Tilburg voerden ze gewoon 2 jaar 25% prijsstijging door! We hebben 570 euro moeten betalen voor trouwen op locatie. Daar hoeven ze nog niet eens zelf het licht aan en uit te doen. Onvoorstelbaar.