Naomi
1 ervaring
11 juni 2026
- Informatievoorziening:
-
- Communicatie:
-
- Behulpzaamheid:
-
- Flexibiliteit:
-
- Begreep onze wensen:
-
- Prijs & kwaliteit:
-
Alles heel mooi en netjes verstuurd en snel binnen.
De schoenen retour gestuurd. Binnen enkele dagen al mail ontvangen dat mijn retour binnen was op 3 mei.
Tussendoor 1 mail ontvangen dat de terug betaling vertraagd was.
Op 11 juni per mail gevraagd wanneer ik de terug betaling ontvang direct mail terug dat dit binnen 1/5 dagen was.
Dezelfde middag mijn geld op mijn rekening.
Geen nette afhandeling dat ik zelf achter mijn geld aan moet en het dan direct ontvang wel meer dan een maand later.