Rowie
1 ervaring
16 september 2025
- Informatievoorziening:
-
- Communicatie:
-
- Behulpzaamheid:
-
- Flexibiliteit:
-
- Begreep onze wensen:
-
- Prijs & kwaliteit:
-
Ik vroeg een uitleg om het deductiebedrag, maar werd arrogant behandeld 'Heb je de website niet goed gelezen ofzo het staat hier duidelijk'. Medewerker lachte honend omdat ik inderdaad 5 cent te weinig had besteed en daarom een deductie bedrag had op mijn retour. Als een normale vriendelijke uitleg was gegeven, was ik alsnog niet erg blij maar had ik het begrepen. Maar zelden ben ik zo te woord gestaan door een klantenservice medewerker. De behulpzaamheid en communicatie van deze winkel zijn beneden vriespunt. Ik had liever de shawl aan een vriendin gegeven dan deze vreemde deducties te hebben gehad en zo behandeld te worden. Deze ervaring zorgt ervoor dat ik niet cind dat de webshop flexibel heeft gehandeld in een correcte reactie, of mijn wens begreep om de juiste uitleg te verstrekken.