Annemarie & Joris
1 ervaring
16 juni 2026
- Informatievoorziening:
-
- Communicatie:
-
- Behulpzaamheid:
-
- Flexibiliteit:
-
- Begreep onze wensen:
-
- Prijs & kwaliteit:
-
Ze heeft de dag zó mooi in beeld gebracht aan de hand van alle momentjes, emoties, en capriolen van de kinderen. Perfect. Het is voor ons altijd belangrijk geweest dat we ons met fijne mensen omringen, en dat is met Karin zeker gelukt!