Op 29 april 2023 was onze bruiloft bij Hoeve Landzicht. Onze dag was prachtig!
Voorafgaand hebben we veel contact gehad met Monique, die ons tot in de late uurtjes antwoord gaf op al onze vragen. Ondanks dat er al een hele hoop heel duidelijk en goed geregeld is vanuit de locatie!
We hebben genoten van alle voorbereidingen, zoals de proefavond en open dag, waar we alles al een keer konden ervaren en heel leuk contact hadden met de medewerkers. Des te meer genoten wij van de dag zelf!
Iedereen was erg gastvrij, de dag verliep soepel en het eten en drinken was heerlijk! Ook werd er goed rekening gehouden met (di)eetwensen!
De enige tip die ik kan geven is als je je eigen muziek meeneemt, gebruik dan verschillende USB sticks voor verschillende afspeellijsten. Dit hadden wij niet, waardoor we het zelf te veel geregel vonden op de dag zelf. Daardoor hebben we onze afspeellijsten niet gebruikt behalve voor de ceremonie.
Nogmaals bedankt!
Nancy Joustra
3
ervaringen
27 mei 2023
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wat een prachtige locatie! Wij hebben echt de dag van ons leven gehad. We zijn getrouwd in “de Hooiberg” het was prachtig weer dus de deuren konden lekker open. Alles was top geregeld en iedereen heeft volop genoten!
Byron en Ilona
1
ervaring
31 januari 2023
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wij zijn hier 06-09-2022 getrouwd. Wat een fijne locatie, wij hadden de Hooiberg! Vooraf was het contact met Brenda heel fijn, vanaf moment 1 heeft ze overal in meegedacht. Kreeg vaak nog dezelfde dag antwoord. Een week van te voren alles doorgesproken en daar kwamen ze ook nog met goede tips! Op de dag zelf was het top geregeld. Parkeren was goed geregeld. stond nog extra een bord die aangaf waar men kon parkeren. Niemand heeft die dag zonder drinken gezeten, en het eten was erg lekker! Alleen maar complimenten voor het personeel en de locatie! Dank je wel! Liefs Byron en Ilona
Inez
2
ervaringen
16 januari 2023
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Geweldige dag gehad dankzij de goede service en het vriendelijke personeel!
Anoniem
1
ervaring
2 december 2022
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Erg slechte ervaring. Net zoals de reviews voor ons was de 'eerste indruk' goed. Afgelopen zaterdag onze receptie gehad n.a.v. ons huwelijk. Vooraf leek veel mogelijk wat voor ons de doorslag is geweest voor deze locatie. We hadden een band en ook kleine kinderen, de mogelijkheid dat de kinderen ook rustig konden zitten spraken ons aan. Verder gaven we de week vooraf aan 5 extra gasten te hebben. De rekening werd toen verhoogd, uiteindelijk vielen er 5 man uit en 5 man ging vrijwel direct na de lunch weg. De factuur bleef hetzelfde, hier hebben we niet moeilijk over gedaan en de kosten geheel betaald.
Echter, de drank was van 12:30 tot 19:30 geheel afgekocht. Het eerste uur heb ik als bruidegom echter geen enkel drankje ontvangen - los van de champagne waar we extra voor betaald hadden - ontvangen! terwijl ik (en andere gasten) meerdere keren naar een biertje vroegen.
Na klachten van andere gasten vroeg ik beneden bij de bar of er boven drinken geserveerd kon worden en direct werd een medewerker erg brutaal. Of ik eerst eten wilde hebben of een drankje. Het eten was al 15 minuten te laat, daarbij stonden de tafels niet klaar, stoelen ontbraken etc. De andere twee bedienden waren vriendelijk maar op leeftijd en niet snel met bedienen. Dit was jammer omdat zo een groot deel van de gasten het eerste uren nauwelijks heeft kunnen drinken terwijl dit wel was afgekocht. Precies om 19:00uur kregen er al direct gasten geen drinken meer, terwijl was afgesproken dat we tot 19:30 zouden blijven. Al met al vonden we dit erg zuinig en teleurstellend. Na een mailwisseling ging een andere medewerker direct in de verdediging met rare en totaal niet relevante antwoorden dat we de ruimte ernaast gebruikt zouden hebben en er om 20:00 nog gasten waren. "Deze gasten" waren mijn schoonouders die aan het opruimen waren en dat de band die in de ruimte ernaast aan het eten was (om 19:30 bereid door hoeve Landzicht zelf), vooraf was dit nadrukkelijk besproken met een andere collega. We hebben nooit een antwoord ontvangen waarom de bar zo slecht bediend werd (onze drankconsumptie was zeker niet bovenmatig).
De onderlinge communicatie bij hoeve landzicht ontbreekt. Onze indruk is dat het een onprofessionele organisatie is die zijn afspraken niet nakomt. Als we dit vooraf hadden geweten waren we hier nooit gekomen. De houding van de eerste medewerker heeft de meeste irritatie gegeven. We zijn blij dat we onze bruiloft hier niet hebben gehouden.
Reactie van Hoeve Landzicht
Beste,
Bedankt voor je bericht,
In onze persoonlijke mailwisseling hebben we je vragen en opmerkingen uitgebreid beantwoord. Ik antwoord hier alleen nog kort op jou bericht.
- Het voorgerecht is op tijd geserveerd, daarna gingen jullie speeches doen en het eten was daardoor inderdaad 10 minuten 'te laat' het nagerecht (jullie bruidstaart) was weer op tijd en het feest is op tijd begonnen. Wij anticiperen tijdens de dag qua tijden, we zouden meer klachten krijgen als we bij alle bruiloften exact op het afgesproken tijdstip zouden serveren aangezien programma's vaak iets uitlopen of inlopen.
- We hebben de camera beelden erbij gepakt, je geeft aan een uur geen drankje te hebben gehad maar de camerabeelden laten anders zien. We hebben jullie uitgenodigd om de beelden bij ons op Hoeve Landzicht te komen bekijken maar dit wilde jullie niet. We hebben screenshots naar jullie gestuurd waarop de tijden en het verloop van de dag zichtbaar is. We kunnen helaas niet anders zeggen dat hetgeen je aangeeft niet waar is. Tevens hadden jullie ook zelf drankjes bij de bar kunnen halen, de bar is namelijk altijd geopend.
- Wanneer jij vraagt of een medewerker wilt checken of jullie taart is aangekomen, deze medewerker bij je terug komt en wordt afgesnauwd omdat ze op dat moment geen drankjes serveerde (dat klopt, je heb haar zelf gevraagd om de taart te controleren) mag zij aangeven dat ze maar 2 handen heeft en daarmee 1 vraag per keer kan beantwoorden. Jouw vrouw is als een zeer vriendelijk en leuk persoon ervaren, alleen was de denigrerende manier waarop jij ons allen te woord stond niet echt motiverend. Natuurlijk werken wij die dag voor jou, maar respect en vriendelijkheid hoort wederzijds te zijn. Wij hebben deze medewerkster wel hierop aangesproken en aangegeven dat ze in de toekomst in dit soort situaties beter afstand kan nemen. Maar ze wilde op dat moment graag betrokken blijven bij de bruiloft en 'zich niet laten kennen' door de manier waarop zij aangesproken werd. Een leermoment.
- Zoals aangegeven kan je op de camerabeelden zien dat het laatste drankje om 19:10 wordt geschonken, het klopt dat jullie tot 19:00 hebben betaald en dat de bar in principe vanaf 19:00 gesloten is. De gasten kunnen dan afscheid nemen tot 19:30. Maar de band speelde tot 19:30, dus een deel van gasten bleven tot 19:30 en gingen daarna afscheid nemen. (het ging om ca. 20 gasten) De bar was gesloten en wij hebben niet moeilijk gedaan over deze uitloop.
- Het feit dat jij alle punten die wij extra voor jullie hebben gedaan zonder kosten te rekenen niet relevant vind vinden wij jammer, maar wij zijn er zeker van dat we ons uiterste best hebben gedaan om jullie een mooie dag te laten ervaren.
Wij hebben alle genoemde punten naar jullie beantwoord en 3 flessen champagne cadeau gedaan om het vervelende gevoel weg te nemen. Het was verder een leuk feest, er werd veel gedanst, we hebben blije mensen gezien en zelfs van 2 gasten een fooi ontvangen.
Elonie & Virgil
3
ervaringen
15 november 2022
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
We hebben een mooie dag gehad, maar in de voorbereiding ook veel gedoe met de locatie. We waren heel enthousiast toen we een akkoord hadden getekend en veel vertrouwen. Er werd de indruk gewekt dat alles mogelijk was en we tot in detail mochten bepalen hoe we het zouden willen hebben. Puntje bij paaltje viel dit toch tegen. Bij het voorproeven van de vegetarische lunch (de hapjes die we ook zouden proeven ontbraken volledig) bleek de kwaliteit echt ondermaats (lees: bij navraag bleek in de gember-pompoensoep letterlijk alleen gember/pompoen gebruikt te zijn). Na divers mail contact gaven ze aan bang te zijn niet aan onze verwachtingen te kunnen voldoen en stelde voor elders de lunch te organiseren of een externe cateraar in te schakelen. We hebben voor dat laatste gekozen, maar dit leverde een hoop extra werk en stress op. De communicatie via de mail hebben wij ervaren als onvriendelijk, bellen voor overleg was niet mogelijk. Op de dag zelf was de service goed. Er was echter niet gecommuniceerd dat er in de ruimte naast ons ook een feest zou plaats vinden. Dit zorgde voor geluidsoverlast tijdens de lunch en we moesten door een menigte mensen van het andere feest heen lopen om naar de wc te kunnen. Wij en onze gasten hebben dat als onprettig ervaren.
Reactie van Hoeve Landzicht
Beste Elonie en Virgil,
Bedankt voor jullie reactie
voor bruidsparen die graag meer over deze bruiloft/situatie willen weten leggen we graag het gehele verhaal persoonlijk uit. Het enige dat we hier online kunnen zeggen is dat we niet 100% maar 1000% hebben meegedacht en jullie kant op hebben bewogen. We hebben inderdaad gezegd dat wij bang waren dat we niet aan jullie verwachting kunnen voldoen, maar dit kwam omdat jullie verwachting totaal onrealistisch was. We hebben serieus overwogen om de bruiloft bij ons te annuleren, wetende dat wat we ook zouden doen er een recensie zoals deze zou komen. Maar na overleg toch besloten om er het beste van te maken en ons volledig ingezet, meer gedaan dan wat ons verwacht kon worden. Jammer dat er alsnog zo'n recensie komt.
Renee
1
ervaring
15 september 2022
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wij zouden trouwen bij Hoeve landzicht.
Helaas door Corona meerdere keren verzet (dat ging al alles behalve soepel).
Toen kreeg ik de diagnose kanker en konden wij weer niet trouwen aangezien ik op onze trouwdatum volop in de chemotherapie zou zitten.
Vanuit Hoeve Landzicht geen enkele tegemoetkoming of begrip.
Mijn ceremoniemeester wilde met de eigenaar in gesprek om er samen uit te komen maar die kwam zonder te melden niet opdagen. Een medewerker kwam met de standaardopties en kon verder niks betekenen. Geen gehoor meer van de eigenaar behalve dat we moesten dokken.
Blijkbaar gaat de eigenaresse over de meeste communicatie, ze kan enkel mailen en doet niet aan bellen.
Je kunt wel bellen met haar ‘collega’ en dan reageert zij weer via de mail want hij weet niet alles. Haar ‘collega’ schijnt haar man te zijn. Hele vage communicatie.
Reactie van Hoeve Landzicht
Beste Renee,
Wij zijn jullie zeker tegemoet gekomen, alleen wilde jullie dat wij 100% van alle kosten op ons zouden nemen. Wij hebben jullie bruiloft meerdere keren zonder kosten verzet en zelfs na de diagnose aangeboden om gratis te verzetten. Dit wilde jullie niet. De uiteindelijke kosten om de gehele bruiloft te annuleren waren ongeveer 10% van de kosten die we hadden mogen rekenen. Jullie hadden tevens ook de mogelijkheid gehad om de bruiloft te verzekeren, maar deze kosten wilde jullie niet maken. We vinden het heel vervelend dat de bruid de diagnose kanker heeft gekregen en vinden dat wij erg netjes hebben gehandeld in deze situatie. We hopen dat ze er snel weer bovenop komt.
Anoniem
3
ervaringen
7 september 2022
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wij zijn hier 12 augustus j.l getrouwd. Een jaar van te voren hebben we al geboekt en sindsdien fijn contact via de mail gehad. Geen vraag was te gek.
Aan allerlei verzoeken kon worden voldaan, zoals comfortabele stoeltjes voor de oma’s / minder validen.
Het was een bloedhete dag en er was daarom een extra water/limonade bar geplaatst.
Helaas deed de airco het (nog) niet en de blower niet goed genoeg, waardoor het tijdens het feest ontzettend warm werd. Ook had ik aangegeven de ceremonie binnen te willen houden ivm de warmte, maar de receptie en het diner wel buiten. Echter waren de tafels voor het diner alsnog binnen gedekt. Desalniettemin zijn we zeer tevreden over onze bruiloft en hebben wij veel positieve reacties gekregen op de locatie. De decoraties waren prachtig en het eten was heerlijk! Ontzettend bedankt voor alles!
Reactie van Hoeve Landzicht
Leuk om te horen bedankt!
Jos en Michelle
3
ervaringen
31 mei 2022
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wij hebben een fantastische bruiloft gehad bij Hoeve Landzicht. Anderhalf jaar geleden hebben wij onze dag bij hen geboekt en van het begin tot het eind is er continu met ons meegedacht en alles tot in de puntjes verzorgd. Tijdens het eindgesprek zijn alle details voor de grote dag doorgenomen en op de dag zelf verliep alles vlekkeloos. Het personeel, de locatie, alles verdient een dikke 10! Wij raden iedereen deze locatie meer dan aan. Liefs, Jos en Michelle
Reactie van Hoeve Landzicht
Beste Jos en Michelle,
bedankt voor deze leuke reactie!
Amanda en Emiel
3
ervaringen
7 mei 2022
Informatievoorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Top locatie! Communicatie snel en vlot!
Bediening super we kwamen niks te kort!
Iedereen heeft het nog erover! Wat een mooie locatie en fijne bediening!
BBQ was super en de ijskar maakte het helemaal af!