Ervaringen met Diamond Point Rotterdam

Sorteren op:

Maartje Verdonk

2 ervaringen

17 juni 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
We hebben voor onze 2 getuigen een ring gekocht. Het ervaren trouwe team is zeer behulpzaam.

Romano

1 ervaring

11 november 2023

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Fijne ervaring en kundig geholpen.

Anoniem

1 ervaring

9 februari 2023

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
IK ben bezig met de proposal voor mijn verloofde en hen een mooie ring gevonden bij Diamond Point, maar wou een kleine aanpassing daarop hebben. Ik heb contact gehad met de sales team van Diamond Point en ze hebben met netjes via mail en telefoon geholpen om te krijgen waar ik naar zocht, Zeer goede klantenservice!
Verder ook goed onderweg geholpen en iets prachtigs gekregen!

Zeker aan te raden voor proposal of trouwringen collectie!

Rini Kosterman

1 ervaring

8 september 2022

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Vandaag Eerste keer bij DP in eindhoven geweest. Ik ben geholpen door oude dame achter de balie.
Ik sprak haar aan , en die vroeg op ik tegen haar was praten. En sinds er was niemand anders in de balie , zei ik ja u bent de enigste here waarop ze antworde meerdere klant in de winkel die praat tegen zichtzelf met oortjes.
Daarna moest ik mijn zonnebrill afzetten , in een zeer onvriendelijke manier , dus kort om mijn eerste ervaring is slecht!!
Ik ben jaren klanten van Bijnkorf het is eerste keer dat ik zo behandeld ben.

Anoniem

1 ervaring

2 maart 2022

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Helemaal prima service en kwaliteit!

Anoniem

1 ervaring

3 november 2021

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Ca 2,5 jaar geleden een ring gekocht bij diamond point. Ca 8 maanden na aankoop is er een diamant uit de ring gevallen. Ik kreeg de mededeling dat er een pootje was afgebroken door eigen toedoen. Bijzonder aangezien ik van die 8 maanden 6 maanden in het buitenland ben geweest en de ring niet heb gedragen. Uiteindelijk met veel moeite is de ring onder garantie gemaakt. Nu twee jaar is er op precies dezelfde hoek en een ander punt weer twee diamantjes uit. Weer terug gegaan naar de winkel waar de medewerker de ring onder de loep houd en aangeeft dat de ring er nog netjes uit ziet en ze er vanuit gaat dat het onder de garantie gemaakt gaat worden. Later krijg ik per mail te horen dat het atelier hier anders over denkt en ziet dat de ring beschadigd is dus ik de twee diamantjes kan laten vervangen voor €120 euro. Een ring van honderden euro’s hoort niet binnen 2,5 jaar 3 diamanten te verliezen terwijl ik super zuinig ben met mijn sieraden. SLECHTE KWALITEIT EN SLECHTE SERVICE!!

Reactie van Diamond Point Rotterdam

We vinden het ontzettend vervelend om deze beoordeling te lezen. We hebben eerder contact met elkaar gehad en er is coulance verleend. De ring is ondanks de draagschade toch door ons kosteloos gerepareerd. Na 1,5 jaar is deze ring weer volledig afgedragen. Wij kunnen ons dan ook niet vinden in deze slechte beoordeling.

Anoniem

1 ervaring

1 november 2021

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Onlangs heb ik een verlovingsring van meer dan 4000 euro besteld bij Diamond Point in Den Haag met ZEER slechte ervaring.

Ik wilde bij nader inzien mijn bestelling retourneren bij het afhalen van de ring maar dit werd helaas 'afgekeurd' tot mijn grote verbazing. Een ring van meer dan 4000 euro aangeschaft waarbij ik het volledige aankoopbedrag niet terug krijg!

Daarna paar keer contact gehad met klantenservice waarbij men keer op keer aangaf de teruggave van het aankoopbedrag niet te willen doen. Als oplossing geven ze een tegoedbon t.v.w. het aankoopbedrag wat voor mij erg belachelijk is en de klant min of meer dwingt om een aanschaf te doen uitsluitend bij Diamond Point.

Achteraf kreeg ik een soortgelijke verhaal te horen van anderen die ook slechte ervaring hebben gehad bij een aankoop van trouwringen bij Diamond Point. Een echte nachtmerrie wanneer je bezig bent met de voorbereiding van je bruiloft en weet dat je de 4000 euro hard nodig hebt i.v.m. persoonlijk budget maar niet dit kan uitgeven omdat je nog een tegoedbon hebt bij Diamond Point...

Wij raden iedereen af om ook maar iets te halen bij Diamond Point als je niet je tijd en geld wilt verliezen. Voor mij en anderen met slechte ervaring zal het in ieder geval een keer en nooit meer zijn.

Wat betreft prijs & kwaliteit zitten ze aan de hogere kant. Assortiment is niet ruim genoeg bijvoorbeeld weinig tot geen platinum.

Anno 2021 zal het bedrijf zich echt moeten focussen op een betere klantenservice en (retour)beleid voor het creëren van betere klantbeleving om competitief te blijven op deze markt.

Reactie van Diamond Point Rotterdam

Beste heer/mevrouw,

Op onze website, bij de kassa en op de aankoopbon staat duidelijk vermeld dat wij bij retour geen geld teruggeven, maar wel een tegoedbon.
Dit is gebruikelijk in de juweliers branche, aangezien het om grote bedragen gaat en de sieraden ook veelal op maat moeten worden aangepast. We vinden het vervelend om te horen dat u dit zo heeft ervaren.

Lensink

5 ervaringen

10 juni 2021

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Super goed geholpen bij Diamond Point. Let goed op de acties en je krijgt al snel 20% korting. Hebben nu 18 karaat ringen waar we bij anderen 14 karaat hadden en minder diamanten.

Loretta en Jelle

7 ervaringen

15 april 2021

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Super fijn geholpen, erg aardig personeel. Denken goed mee.

M.S. Jansen

1 ervaring

26 september 2020

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
In maart heb ik mijn trouwring bij Diamond Point gekocht. Ik ben ontzettend goed geholpen door zowel de medewerkster in de winkel in de Bijenkorf Eindhoven als de klantenservice. Ik vond het niet prettig om online de aankoop te doen en wilde graag meerdere ringen passen en bekijken. Dat het een Heart&Arrow moest worden wist ik wel direct. Na mailcontact kreeg ik snel en duidelijk bericht dat dit geen probleem was. De ringen van mijn wens werden in meerdere maten naar Eindhoven verzonden en ik kreeg bericht zodra ze daar lagen.
Ik ben op een zaterdag spontaan in de auto gestapt om de ringen te passen omdat ik bang was dat de Beijenkorf wellicht zou sluiten ivm de lockdown (wat een paar dagen later ook gebeurde).

Een afspraak had ik dus niet, maar dat was geen probleem. De dame in de winkel had alle tijd voor me en was enorm behulpzaam. Ik heb een fantastische ring uitgezocht en gekocht!

Helaas is ons huwelijk ivm Covid-19 uitgestelden durven we nog geen nieuwe datum in te plannen. Dus na al die maanden kan ik mijn schitterende ring nog steeds niet dragen. Maar ik kijk enorm uit naar het moment van ons huwelijk en dat ik hem eindelijk om mag en aan iedereen kan laten zien.