Ervaringen met Charming

Sorteren op:

Marit

1 ervaring

4 juni 2026

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
In één woord: WAUW! Edith maakt echt een kunstwerk van je bruidskapsel. Ze is ontzettend professioneel en ook heel lief. Ze heeft echt een droomkapsel voor mijn bruiloft gemaakt, helemaal naar mijn smaak. Het bleef ook onwijs goed zit ondanks dat ik vrij lang en veel haar heb.

Lisette

1 ervaring

14 mei 2026

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Edith is echt een topper! Ze was helemaal naar mij toegekomen in Denia voor een proefsessie en later ook voor de bruiloft. Hier ben ik haar zo dankbaar voor! Ik was ontzettend blij met mijn bruidskapsel en de make-up! Ze is heel precies in haar werk en gaat voor het beste resultaat! En ze is ook echt een lieverd!

Anoniem

1 ervaring

11 oktober 2025

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Edith is echt een vakvrouw en een ontzettend lief mens. Niets was haar teveel en ik heb me nog nooit zo mooi gevoeld als op mijn trouwdag. Wat een prachtig kapsel en make up! Ze luisterde goed naar mijn wensen en was ontzettend geduldig en de rust zelve. Ik ben ontzettend dankbaar voor wat zij betekent heeft op onze trouwdag.

Reactie van Charming

Dankjewel voor je lieve woorden! Met veel liefde heb ik je geholpen met je Bruidsstyling hier in het heerlijke Spanje! Zo fijn dat je je op je allermooist voelde, dát is precies waar ik het voor doe! Veel liefs, Edith | Bridal Hair & Make-up | Costa Blanca

Rowie Wierda

1 ervaring

26 maart 2025

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Edith heeft in janurari mijn haar en make-up gedaan voor onze prachtige trouwdag. Dit heeft ze echt fantastisch gedaan! Twijfel je? Ik beloof dat je geen spijt van haar krijgt. Mijn haar en make-up zijn de hele dag blijven zitten (zelfs moeite om het er allemaal weer af en uit te krijgen). De touch-up zat bij het arrangement in, maar hier geen gebruik van gemaakt, omdat het niet nodig was. Ze is erg professioneel en zet met alle liefde een stapje extra. Zo heeft ze op het laatste moment nog geholpen bij wat probleempjes met de trouwjurk. Bij twijfels of vragen over je haar/make-up of andere dingen bij je bruiloft denkt ze graag mee. Ze is in mijn ogen niet alleen een bruidsstyliste, maar een all-in pakket. Ze levert uitzonderlijk werk van hoge kwaliteit!

Lisanne

1 ervaring

15 oktober 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Edith heeft mijn bruidskapsel gedaan. Ze luistert heel goed naar je wensen, denkt goed met je mee en is heel erg fijn in de omgang. Ondanks dat het een uitdaging was om mijn haar zo te krijgen zoals ik voor ogen had, durfde zij dit aan te gaan. En wat was het mooi geworden!! Ik ben Edith hier erg dankbaar voor!

Anoniem

1 ervaring

15 oktober 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Edith heeft op mijn trouwdag mijn haar en dat van mijn moeder en getuige prachtig verzorgd. Tijdens mijn proefsessie vroeg ik om een mix van 2 kapsels en ze heeft het precies zo mooi gemaakt als ik in gedachten had. Op de dag zelf heeft ze er nog wat bloemetjes doorheen gedaan die het plaatje helemaal compleet maakten. Mijn make-up had ik zelf gedaan, maar ze had wel nepwimpers mee die er heel natuurlijk uitzagen, maar toch voor dat extra mooie effect zorgen. Daarnaast is Edith gewoon lekker gezellig waardoor je met minder zenuwen aan je dag begint

Irene

1 ervaring

7 september 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Edith is een topper! Met de proefsessie was ik heel blij maar op de trouwdag was het nog mooier!!! Edith weet wat ze doet en brengt hierdoor heel veel rust. Mijn haar en makeup hebben de hele dag perfect gezeten!

Jeanine

1 ervaring

28 februari 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wat heeft Edith mij prachtig gemaakt voor mijn bruiloft! Op de dag zelf wou ik graag nog wat aanpassingen ten opzichte van de proefsessie en dat heeft ze geweldig gedaan. Edith laat je lekker ontspannen voor je geweldige dag!

Janieke Viel - Battjes

2 ervaringen

19 oktober 2023

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wij hebben een onvergetelijke trouwdag gehad! Mede door Edith haar kunsten voelde ik mij echt als een prinses. Prachtige haarcreaties en make-up!

Reactie van Charming

Heel graag gedaan en bedankt voor je mooie foto's :)

Marieke

2 ervaringen

6 juni 2023

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
In 1 woord; top!!
Edith is zeer professioneel en service gericht. Luistert goed naar je wensen en geeft hele goede adviezen. Daarnaast echt persoonlijke aandacht voor je.
Door Edith voelde ik mij super mooi op mijn bruiloft!!