Ervaringen met MijnFotohokje

Sorteren op:

Jeffrey & Lisanne

8 ervaringen

26 juni 2025

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Ik vind het heel moeilijk deze recensie te schrijven, over het bedrijf zelf zijn wij namelijk erg tevreden. We hebben van te voren goede communicatie gehad. het apparaat zelf is ook erg leuk en werkte goed we hebben erg mooie foto's en filmpjes gekregen.

Maar nu komt het, dit bedrijf werkt met leveranciers. Voor ons de dichtbij zijnde leverancier was Delfgauw. Het begon al met de afspraak maken om de nodige spullen te brengen. Wij hadden een haal en brengservice afgesloten en meneer vond het wel een goed idee als we het maar even kwamen ophalen. Als of je als bruidspaar de dagen voor je bruiloft nog niet genoeg aan je hoofd hebt.

Uiteindelijk werd alles gebracht, ik kreeg netjes een appje met alle spullen die klaar stonden en daarbij horende foto's.

Meneer heeft daarna zich eerst misdragen tegenover de eigenaren van onze locatie en daarna nog stampij lopen maken tegenover onze ceremoniemeesters. De tijden voor ophalen kwamen hem niet uit en maakte het ons probleem...

Na wat vervelende telefoontjes heen en weer heeft die de spullen uiteindelijk opgehaald op de locatie.

Wij begrepen dat deze meneer het bedrijfje van zijn dochter over neemt terwijl ze een wereldreis maakt. Maar als je er geen tijd voor hebt doe het dan lekker niet.

Wij hebben een hele nare ervaring gehad en gaan dus ook niet meer met Propfun in zee. Jammer want van te voren waren wij erg tevreden.

Arjanne en Rob

1 ervaring

2 maart 2025

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wij hebben geen foto's en ons geld kwijt. Op onze bruiloft hebben we een fotohokje gehuurd. Op de avond zelf verliep het allemaal prima, maar daarna ging het mis. Binnen 4 weken zouden de foto's worden geleverd, maar toen we na 6 weken nog niks hadden gehoord hebben we contact gezocht. Met een excuus werd ons verteld dat het wat vertraging op had gelopen. Na meerdere keren contact te hebben gezocht werden wij door hem geblokkeerd, we kregen geen contact meer met hem. Met een ander nummer gebeld en toen werd er wel opgenomen. Met wederom een excuus werd het contact weer opgestart. Er zou een technisch mankement zijn, waardoor het niet lukte met de foto's. Dit is een tijd zo door gegaan, waarin er nooit contact vanuit hem zelf kwam. Als we zelf belden werden we te woord gestaan met een update van de zoektocht naar een oplossing. We wilden uiteraard liever onze foto's dan geld terug, dus we hielden ons geduld. Tot hij ons op een gegeven moment vertelde dat hij de foto's al had verstuurd en dat we ze zouden moeten hebben. Dit was niet zo. Sinds die tijd zijn we weer geblokkeerd en komen we niet meer in contact. Kortom, hij heeft ons ruim een half jaar lang een onzinverhaal zitten vertellen. Uiteindelijk heeft het ons veel energie gekost en hebben we helemaal niks en wel ons geld kwijt. Een nare gang van zaken en buitengewoon laf om iemand gewoon niet meer te woord te staan en te blokkeren. Erg jammer, het is een groot verdriet als je de foto’s van je mooiste dag nooit meer te zien krijgt. Niet aan beginnen!

Britt & Rick

5 ervaringen

24 december 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Niet met dit bedrijf in zee gaan. Voor onze bruiloft verliep de communicatie perfect! Gordi reageerde meteen op onze berichtjes en het hokje werd netjes op tijd geleverd op onze bruiloft! Veel plezier gehad tijdens ons feest , tot het rolletje van de foto’s halverwege de avond al op was. Geen probleem dachten we, want we zouden de foto’s digitaal krijgen. Na onze bruiloft verliep de communicatie eerst nog soepel. Gordi beloofde ons de foto’s binnen 5 weken digitaal te zenden. Aan het eind van dit termijn vroegen we om de foto’s, hij had ze verstuurd zei hij. Dit was niet zo; we hadden niets gekregen. Hierna volgde de communicatie ineens erg vreemd. Telkens opnieuw beloften om de foto’s te sturen maar Gordi is dit helaas niet nagekomen. Nu reageert hij niet meer op onze berichten. Als we met een ander nummer bellen neemt hij ineens wel op en dan volgen er vage verhalen dat hij ze nog zal sturen; maar daarna : niets ! Helaas, we hebben zulke leuke foto’s gemaakt met onze gasten en zanger, maar ik vrees dat we de foto’s niet meer zullen krijgen, daarom hoop ik nog steeds op een nette (financiële) oplossing voor die niet / slecht geleverde diensten die wel vooraf beloofd werden.

Esmee & Romero

9 ervaringen

8 maart 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
We hebben hier de photobooth gehuurd voor onze bruiloft en dit was een groot succes! Het ophalen en retourneren ging prima en de service was perfect. De kwaliteit van de printjes is wel wat minder goed dan de digitale beelden, maar we hebben er veel lol van gehad.

Rianne Biersteker

1 ervaring

5 mei 2022

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Voor onze bruiloft hadden we een photobooth gehuurd, van te voren was ik heel tevreden over het contact. Op de dag zelf bleek dat de photobooth niet goed was ingesteld waardoor het sjabloon waarin de foto's gedrukt zouden worden niet werd weergegeven. Terwijl ik al in mijn trouwjurk stond meteen contact opgenomen. Er was blijkbaar iets niet goed afgesloten en aangemeld dus ze gingen ons de info sturen hoe dit moest. Voor de kerkdienst is onze ceremoniemeester naar de locatie gegaan en een uur bezig geweest, het sjabloon stond erin maar nu werkte de printer niet. Na de kerkdienst heeft hij weer contact opgenomen en is hij 1.5 uur bezig geweest met alles instellen. Blijkbaar viel de verbinding met de printer telkens weg, met als resultaat dat wij 1 of 2 foto's konden maken en dan moest de printer weer opnieuw worden ingesteld. Uiteindelijk misschien 50 foto's geprint, en het heeft heel veel frustratie gegeven op onze dag. Heel vervelend!! Ik wilde het bedrijf een kans geven om het netjes op te lossen dus de volgende dag meteen contact opgenomen. Degene die ik aan de telefoon kreeg kon er niets over zeggen, haar collega zou terugbellen.. we zijn ondertussen 2 weken verder en ik heb nog steeds niks gehoord, waardeloos!!!

Jennifer

10 ervaringen

30 augustus 2020

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
De printer bij de photobooth die wij bij Propfun hadden gehuurd werkte niet naar behoren, dus is een medewerker van Ede naar Beek (Zuid-Limburg) gereden om het probleem op te lossen. Dat noem ik pas service! Echter toen de photobooth werd verplaatst deed de printer het wederom niet. Wel konden we nog foto's en filmpjes blijven maken en ontving ik ze digitaal. Propfun heeft het heel goed opgelost met een tegemoetkoming. Ze zijn altijd zeer goed bereikbaar en de service is goed.

Petula

4 ervaringen

17 augustus 2020

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wij en de gasten hebben genoten van de aanwezigheid van de photobooth! Super fijn dat je zelf ook de foto's kan bestellen zodat je alle gekke bekken van je gasten ziet.

Larissa

5 ervaringen

14 oktober 2019

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
We hebben de Photobooth opgehaald in Oirschot, prima contact gehad met de contactpersoon daar. We hebben van tevoren onze vormgeving in mogen sturen. Helaas bleken een aantal dingen niet geprint op de printjes zelf, waarschijnlijk waren de kleuren te licht. We hadden wel kunnen bellen naar het hulpnummer, maar daar hadden we eigenlijk geen tijd meer voor de dag voor ons huwelijk. Dat je achteraf alle printjes digitaal krijgt, is echt fantastisch. De prijs-kwaliteitverhouding was echt prima!

Berry & Simone

5 ervaringen

2 oktober 2019

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Voor onze bruiloft hebben we een fotopaal (photobooth) van Propfun gehuurd. Onze gasten vonden het helemaal geweldig, dus het was het geld zeker waard. Wij hebben er na de bruiloft ook enorm veel plezier door gehad, want naast de geprinte foto’s, hebben we achteraf alle foto’s/video’s/gifjes (tegen betaling) digitaal opgestuurd gekregen. Hilarisch om dit allemaal terug te zien! Enige nadeel was dat het template ontwerp dat wij gemaakt hadden (en voor betaald hebben) alleen op de digitale beelden goed te zien was. Op de geprinte versies was het niet goed zichtbaar, dus dat is zonde.

Joyce

12 ervaringen

28 september 2019

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wij hebben via een facebook actie een photobooth gewonnen van propfun. Wij konden de photobooth een dag voor onze bruiloft ophalen, we kregen de tip om hem direct op te zetten en uit te testen op onze trouwlocatie. Dit hebben we gedaan, de photobooth is erg makkelijk op te zetten en af te breken. Bij het testen bleek de printer te licht te printen, het bruidspaar van ons ontwerp viel bijna weg op de uitgeprinte versie. Wij hebben toen direct telefonisch contact opgenomen met propfun en zij hebben ons op afstand, via teamviewer met behulp van het bijgeleverde scherm, geholpen. De printer had een update nodig en de kleuren van het ontwerp van ons fotostripje werden aangepast: hierna deed de printer het weer goed en de kleuren van het uitgeprinte stripje waren perfect. Super bedankt voor de goede hulp!

Op de dag zelf deed de photobooth het super, geen enkele keer hebben zich problemen voorgedaan. De photobooth is erg makkelijk in gebruik en onze gasten hebben zich prima vermaakt, een hoop leuke en hilarische foto's waren hiervan het resultaat. Een aantal dagen na de bruiloft kregen we alle bestanden netjes aangeleverd in een online galerij.