Ervaringen met Baukje Dijkstra Photography & Media Design

Sorteren op:

Anoniem

1 ervaring

26 september 2016

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Baukje Komt haar afspraken niet na. Als je pech hebt krijg je de foto,s niet of als je de Rechtsbijstand erop af stuurt krijg je ze een half jaar na je mooiste dag onbewerkt! Wil je dit gezeur en stres na je droomdag! Lijkt mij niet dus ga niet na Baukje!

Anoniem

3 ervaringen

24 april 2016

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Vorig jaar mei contract afgesloten voor fotografie op onze bruiloft. Echter sindsdien niks meer vernomen.
2 maand voor onze dag een andere fotograaf moeten zoeken. Dit is gelukkig gelukt.