Renske
6 ervaringen
18 juni 2018
- Informatievoorziening:
-
- Communicatie:
-
- Behulpzaamheid:
-
- Flexibiliteit:
-
- Begreep onze wensen:
-
- Prijs & kwaliteit:
-
Echt een top fotograaf!
Ook een leuke vrouw om erbij te hebben. Heel gezellig !
En de foto's worden en zijn super mooi echt prachtig!
Ook een leuke vrouw om erbij te hebben. Heel gezellig !
En de foto's worden en zijn super mooi echt prachtig!