Ervaringen met Silvisual Fotografie

Sorteren op:

Renske

6 ervaringen

18 juni 2018

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Echt een top fotograaf!
Ook een leuke vrouw om erbij te hebben. Heel gezellig !
En de foto's worden en zijn super mooi echt prachtig!