Wij kenden Monique van Bruid & Bloem al via opdrachten van familie & vrienden en door deelname aan haar superleuke bloemschikworkshops. De bloemen die zij verzorgde voor onze bruiloft waren perfect! Monique is vriendelijk, eerlijk een meedenkend en heel creatief en origineel in h...aar werk. Het prachtige watervalboeket dat ze maakte heeft heel veel complimenten gekregen op de grote dag. Ook alle corsages en vaasjes voor kerk en diner waren tiptop verzorgd en werden persoonlijk afgeleverd. De prijzen zijn eerlijk. Monique, heel erg bedankt! Ik raad je met liefde aan voor alle toekomstige bruidsparen.
Lees meer
Verberg