Ervaringen met Emma Susan Fotografie

Sorteren op:

Martijn & Rebecca

1 ervaring

5 januari 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wat een prachtige foto’s hebben wij van onze bruiloft gekregen. Emma Susan heeft echt oog voor detail en dat zie je terug in de foto’s. We zijn ontzettend blij dat we Emma Susan op onze dag erbij hadden. Ze is enthousiast en vrolijk en dat zie je ook terug in haar werk. Ze zorg voor een ontspannen sfeer en weet precies hoe ze de mooiste foto’s kan schieten. Veel complimenten!!

Jan-Cees & Femke

1 ervaring

5 januari 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wij hadden Emma Susan als fotograaf op onze bruiloft. We hadden haar al bezig gezien op een andere bruiloft en wisten het gelijk, haar willen we!!

Een super fotograaf waar bij je je op je gemak voelt en niets te gek is. Ook als je helemaal niet van foto’s maken houdt weet ze het nog leuk te maken en een echte lach op je gezicht te toveren. Ze is erg flexibel en denkt graag met je mee. Ze rent van hier naar daar zonder dat je het door hebt. En de sfeer die ze met zich mee brengt is ook echt geweldig. En dan krijg je de foto’s, die zijn ook prachtig. Helemaal blij mee.

Zeker een aanrader dus!!

Jacco & Jessica

1 ervaring

1 januari 2024

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Emma is aanwezig geweest op onze bruiloft, en heeft deze mooie dag vastgelegd, en aan al onze wensen voldaan.
Al vanaf het begin was de sfeer met Emma heel ontspannen, relaxt en gezellig. Ze neemt de tijd, denkt mee over ideeën, en is zeer flexibel.
Emma heeft alles goed op orde, haar werk word goed voorbereid waardoor ze op de dag zelf alleen maar bezig is met de mooiste plaatjes te schieten. Iedereen voelde zich gelijk op zijn gemak bij Emma. Na de bruiloft kregen wij vele mooie complimenten dat we zo’n leuke fotografe hadden, en prachtige foto’s!
Dank je wel Emma voor alles! Dankzij jou kunnen wij deze mooie dag herbeleven d.m.v jou prachtige foto’s!
Wij zijn heel blij met jou en raden jou zeker aan! En boven alles je bent ook een geweldig leuk mens!