Ervaringen met Quispel Bruidsstudio Yvonne

Sorteren op:

Sabine

1 ervaring

15 december 2016

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
In janauri 2015 besteld, na maanden te hebben gewacht eindelijk mijn spullen ontvangen. 2 Torselets en 2 broekjes. Broekjes veel te klein, en de torselets ook beide........ Alles teruggestuurd. Broekjes werden terug gestuurd: die mag je niet omruilen!
Een torselet zou ik vergoed krijgen, voor de andere kon ik alleen een tegoedbon krijgen.
Ondanks mails waarin ik hen heb gewezen op het recht van ontbinding van de overeenkomst blijven ze bij hun eigen retourbeleid. Uiteindelijk van de toegoedbon maar een andere torselet besteld, daar ook weer een eeuwigheid op gewacht..... en krijg uiteindelijk een gebruikt torselet opgestuurd met de make-up vlekken er nog in en ook in een verkeerde maat! Heb deze maar op Marktplaats gezet.....
Nu bijna een jaar verder nog geen terugbetaling ontvangen!
Je wordt erg lang aan het lijntje gehouden en ze beloven van alles, maar niets wordt nagekomen. Nu schijnt de zaak weer overgenomen te worden door een andere eigenaar.... maar deze neemt niet de uitstaande schulden over..........
Ben benieuwd of ik ooit nog een cent terug ga zien.

Lianne

1 ervaring

1 februari 2015

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Wat een enorme ballentent zeg. Er na 2 weken zelf achter aan moeten gaan waar mijn ringkussentje bleef (levertijd zou 7 dagen moeten zijn). Na een mailwisseling er voor gekozen om mijn geld terug te krijgen.Nu 2 maanden later mijn geld nog steeds niet terug en er wordt niet meer op mijn mail gereageerd.

S.

1 ervaring

30 juli 2014

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Ik had op de website www.debruidswinkel.nl een haarkam besteld. Aangegeven werd dat deze binnen 10 werkdagen geleverd zou worden. Dit gebeurde helaas niet! Het is alleen mogelijk om per e-mail contact te krijgen, maar daar krijg je alleen te horen dat het "echt" voor de trouwdag binnen zal zijn. Kortom slechte service, als ik het geweten had, dan had ik hier niets besteld!

Eline

1 ervaring

30 april 2014

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Bespaar jezelf een hoop stress en bestel hier niet! Ik had een hoepelrok op maat besteld en kreeg het verkeerde model dat veel te kort was gemaakt. Ik stuurde hem terug en daarna kreeg ik dezelfde verkeerde rok terug, met stroken en een balein erop genaaid zodat het op het goede model leek, en de rok was nog steeds veel te kort. Ik heb hem aangetekend teruggestuurd en de juiste rok wegens tijdsdruk elders gekocht. De eigenaresse ontkent dat ze het pakket heeft ontvangen (ondanks mijn track&trace getekende ontvangstbewijs) en weigert mijn geld terug te storten. Ik heb inmiddels 7 keer mijn geld teruggevraagd en wacht nog steeds af. KOOP HIER NIET!

Judith Couwenberg

1 ervaring

15 oktober 2013

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Zeer slecht. Dit is een uiterst onbetrouwbaar bedrijf. In januari 2013 betaling gedaan voor 2 paar schoenen. Zouden binnen 2 weken geleverd worden. Na 8 weken ontving ik mijn bestelling. Had ik niets meer aan want moest uitwijken naar andere schoenen ivm passen trouwjurk. Schoenen direct retour en inmiddels na tientallen berichten over en weer nog steeds geen betaling retour ontvangen. Het is nu midden oktober! Diverse excuus emails over ziektes etc maar geen betaling. Ga nu stappen ondernemen want ik ben er klaar mee! Wat een onprofessioneel bedrijf. KOOP HIER NIET

Aletta

2 ervaringen

11 oktober 2013

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Na heel lang aan het lijntje gehouden te zijn.... eeeeeindelijk mijn bruidsschoenen ontvangen. Ik had twee paar besteld zodat ik kon kiezen. Netjes direct één paar terug gestuurd en nu VIJF maanden later nog steeds mijn geld niet terug! Ze reageren nu zelfs niet meer op mijn mails! Wil je je een hoop stress en frustratie besparen (en geld).. bestel hier dan niet!!
(de schoenen die ik op de trouwdag aan heb gehad waren trouwens wel erg mooi en liepen super lekker)

Harriet

2 ervaringen

9 augustus 2013

Informatie­voorziening:
Communicatie:
Behulpzaamheid:
Flexibiliteit:
Begreep onze wensen:
Prijs & kwaliteit:
Slechte winkel!! Online schoenen besteld, teruggestuurd. Volgens de bruidswinkel zijn beide schoenen door ons beschadigd, dit is onmogelijk omdat ze op normale manier gepast zijn en er bovendien maar één schoen is gepast!!
Ze reageren niet als je om mogelijke oplossingen vraagt, zijn telefonisch totaal niet bereikbaar en hebben nu 2,5 maand later nog steeds geen geld teruggestort (van een bestelling die ze wel hebben teruggenomen)
Online bestellen? Absoluut niet bij de bruidswinkel