Wij zijn per direct op zoek naar een gezellige control freak die ons team komt versterken!

Je bent verantwoordelijk voor de volgende taken:
Wij zoeken een administratieve kracht die secuur te werk gaat, een klantvriendelijke instelling heeft en van aanpakken weet. We vinden het belangrijk dat je een ‘online state of mind’ hebt. Onze organisatie leeft en ademt online - facturen maken we niet in Excel en e-mail beantwoorden we niet na 4 dagen. Ons team groeit met het jaar en met die groei komen ook andere taken en verantwoordelijkheden naar voren, die we graag aan jou uitbesteden!
We zijn een jong, informeel bedrijf in het centrum van Rotterdam. We werken samen met 19 collega’s aan een 3-tal platformen.
Binnen ons bedrijf heerst de “Stay hungry, stay foolish” -mentaliteit. We proberen grenzen te verleggen en verplaatsen ons hoofdzakelijk in de gebruiker/bezoeker. Onze bezoekers en klanten bepalen het succes van ons merk, we investeren daarom veel in techniek, design, gebruiksvriendelijkheid en nieuwe mogelijkheden zodat wij koploper in de branche blijven. Ambities zijn er genoeg, hier vertellen we je meer over in ons eerste gesprek ;).
We zijn kritisch op onder andere code, vormgeving, prestatie en elkaars deliverables. We willen dat onze bezoekers versteld staan van onze producten en dit is dan ook het succes van onze organisatie. Om deze reden investeren we in alles wat onze websites helpt te groeien, jouw kennis, nieuwe collega’s, nieuwe hardware en een ontspannen werksfeer.
WebLab.nl is de overkoepelende organisatie met 3 websites in haar portfolio, ThePerfectWedding.nl, MiniMe.nl en WaarVergaderen.nl.
Onze content, iOS app en ‘planningtools’ helpen jaarlijks bijna 2 miljoen bezoekers met het het vergelijken van leveranciers, bekijken van ervaringen en vinden van inspiratie voor alle facetten van de trouwdag. Aan de andere kant bieden we 10.000 leveranciers de mogelijkheid om via een admin-omgeving te communiceren met onze gebruikers.
CV en motivatie mogen verstuurd worden aan sglasbergen@theperfectwedding.nl onder vermelding van “administratief medewerker”.