Anoniem
1 ervaring
10 augustus 2021
- Informatievoorziening:
-
- Communicatie:
-
- Behulpzaamheid:
-
- Flexibiliteit:
-
- Begreep onze wensen:
-
- Prijs & kwaliteit:
-
Dag voor het huwelijk telefoon gekregen met de vraag of ze de stand mochten komen ophalen op dezelfde locatie dan de levering. Voor ons geen probleem maar ze spraken over de foutieve feestzaal opkam had men het juiste adres.
Dag van het huwelijk een sms gekregen dat de stand geleverd was. Bij aankomt op ons feest (vroeger om de stand zelf te monteren want montage doen ze niet) was de stand niet te vinden. Het personeel van de feestzaal wist ook niet waar hij was.
Uiteindelijk alles terug gevonden in een hoekje op de gang waar bijna niemand komt.
Alles geïnstalleerd volgens de instructies (zelf en TIJDENS het heeft) maar na enkele foto’s waren ze allemaal zwart doordat de flits niet wilde werken…
De stand liep ook enkele keren vast waardoor je steeds opnieuw moest opstarten.
Wanneer je uiteindelijk contact opneemt via telefoon krijg je een antwoordapparaat te horen. Ze bellen pas veel later zelf terug.
Dag na het huwelijk de ophaler gesproken. Hij kon ons geen oplossing bieden.
Uiteindelijk krijgen we een kortingscode voor tweehonderd gratis strookjes voor ons volgende evenement. Er komt dus echt geen volgend evenement met hun fotobooth.
Teruggave van geld en klanttevredenheid zijn dus duidelijk niet belangrijk.
Iedereen die geen stress wil besteld best ergens anders denkik ?
Reactie van Burddy
Hoi,
We vinden het bijzonder jammer om deze ervaring te lezen. Burddy draagt klantentevredenheid hoog in het vaandel , daarom danken we u voor deze feedback.
Wij namen contact op met de klant om de levering specifiek te bespreken, omdat we de mensen uit de feestzalen in de buurt van Dilbeek (België) ondertussen al kennen. De levering is uitgevoerd bij de zaakvoerder van de locatie, zij heeft persoonlijk aangewezen waar de photobooth mocht worden afgezet voor dit evenement.
Het was die avond drukker als verwacht. Hierdoor heeft het inderdaad 45 minuten geduurd vooraleer de klant werd teruggebeld. Intussen was de photobooth blijkbaar terecht.
Voor het probleem met de zwarte foto's heeft de klant niets laten weten tijdens de avond, wij waren hier niet van op de hoogte tot na het evenement. Dit probleem wordt uitgelegd in onze uitgebreide digitale gebruikshandleiding op pagina 7: www.burddy.nl/help
Degene die de photobooth heeft opgehaald heeft de photobooth samen met de klant opgebouwd en uitgebreid getest. De bruid beaamde dat er helemaal niets mis was met de photobooth, hij deed het perfect foto na foto. Het is daarom bijzonder jammer dat er geen contact werd opgenomen zodat we dit samen snel konden oplossen.
We gaan er vanuit dat de klant de gebruikshandleiding gebruikt en/of een bericht achterlaat zodat we kunnen terugbellen. Wanneer dit niet gebeurt kunnen we helaas ook geen assistentie bieden.
Aangezien we de klant niet graag ontevreden zien en we beseffen dat een huwelijk een stressvolle gebeurtenis is, hebben we een kortingscode aangeboden voor een volgend evenement.
Vriendelijke groet,
Burddy